{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.412 visninger | Oprettet:

Advarselslampe som ingen mekanikere lader til at kunne slukke {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en herlig VW Golf 4 2.0 fra 11/2002. Den har advarselslampen for udstødningen tændt, og jeg har været til adskillige mekanikere, som på ingen måde har løst problemet.

Der er blevet lappet et hul i et forør, skiftet en vakuumpumpe samt lavet service. Intet har hjulpet. En mekaniker tyede endda til instruktionsbogen på en tester, så vidt jeg ved, hvor der stod, at han skulle nulstille systemet, og køre en prøvetur. Et par dage senere, lyste den igen, igen, igen.

Er der nogle, som har viden på det her område? Jeg orker ikke at betale flere mekanikere for at prøve sig frem.

Er der et problem, som måske er mere sandsynligt end andre? Er det bare blandingen som er for tyk? Lambdasonden måske? En mekaniker nævnte, at testeren sagde, at problemet lå i katalysatoren, som åbenbart ikke blev varm nok. Han formåede dog ikke at løse problemet.

Kan nogle pege mig i den rigtige retning? (selvom jeg selvfølgelig godt ved, at det er svært, uden at have kigget på bilen).

På forhånd tusind tak.

Mikael.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarselslampe som ingen mekanikere lader til at kunne slukke
Kommentér på:
Advarselslampe som ingen mekanikere lader til at kunne slukke

Annonce