{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MB w124 e300 24v auto
  • #1   30. mar 2015 Rust smiley - eller er det en solid vogn med fantastiske køreregenskaber og power :)!

    Dog er det en 190'er på billedet som min smiley


  • #2   30. mar 2015 Rust hvor? Ja det så jeg, fik lagt det forkerte billede op smiley Ja jeg syntes også det er en lækker vogn og en drømme bil. Min kammerats far har en 12v der har kørt 160.000 den er skønnere og køre i en flere nye biler

  • #3   30. mar 2015 De kan ruste ved skærmkanterne smiley men ellers er der ikke meget at komme efter, det en rigtig solid motor og gearkassen ligeså. - Hvor lang har den gået den du kigger på ?

  • #4   30. mar 2015 220.000 ca har ellers hørt de også kan ruste i bagenden.

  • #5   30. mar 2015 jeg har ikke hørt ordentligt efter den har kørt 260xxx

  • #6   30. mar 2015 den har rust i venstre forskærm ellers er den rigtig flot

    profilbillede
  • #7   30. mar 2015 Det bare at tage ud og prøv den, 260.000 er intet for sådan en dame. Bare tjek den går godt i motor og gear, specielt ved kickdown smiley og ellers bare de sædvanelige ting.. virker el, service osv. smiley

  • #8   30. mar 2015 skal prøve den her i weekenden så tager jeg den også på liften så går jeg den helt igennem. men jeg kan roligt sige jeg kan få den til en fin pris igennem en kammerat, så bliver spændende, jeg krydser fingre for alt spiller og jeg får den smiley mange tak for hjælpen, Og super fed 190 du har dig!

  • #9   30. mar 2015 Du kan jo lige hoppe forbi w124forum.dk, de ved alt med 124 og 190'er

    Men rust i donkraft punkter inder under plankerne, kan der godt gemme sig nogen grimme ting.
    Ellers kig bøsninger i undervognen der er mange i så en.
    Tjek os drivlinjen hvis det er en som har fået lidt af leve af.

    Det positive er at stumperne ikke er så dyre til så en.



  • #10   30. mar 2015 tror den er kørt rigtig pænt, det en herre på en 50stykker der ejer den og har gjort det er godt stykke tid. men jeg tjekker så godt som jeg kan, takker mange gange for hjælpen må se tiden an og se om det er noget der er værd og købe, men han kunne godt tænke sig 15.000 så kan altid prutte lidt med ham, og syntes egentlig de 15.000 er en fair pris. det eneste rust jeg har kunnet finde er venstre forskærm den er lidt kedelig, ellers er de 3 andre skærme som nye smiley

  • #11   30. mar 2015 Lige umiddelbart vil jeg sige 15000 er rigtig fin pris for en 24v med de km.
    Et nyt forskærm koster vel 700 kr også 1500 til en maler, der burde ikke vælte budgettet.
    Du kan os være heldig at finde et original med den rigtige farvekode til en fornuftig pris


  • #12   30. mar 2015 Jeg har selv en 190 2,6 og min far har en 300td sportline, det er nogen utrolig velkørende biler når man tænker på deres alder.

  • #13   31. mar 2015 Husk at prøv gearkassen af, hold øje med omdrejnings tælleren når den skifter. Hvis den stiger inden den skifter er koblingerne ved at være slidt. Dette skal du prøve med normal hastighed også. Da hvis du giver den fuld gas som oftest skifter perfekt.
    Se efter store olie mængder ned af siden på motoren. Toppakningerne bliver altid utæt i hjørnerne, men ikke noget du skal være bekymret for de kører flere 100.000 med dette uden problem.


  • #14   31. mar 2015 regner med og tage den for mindre end 15.000 han vil bare af med den da han ikke rigtig køre i den, pga han er meget på havet.
    - okay det med skiftene det havde jeg ikke lige tænkt over godt du sagde det. olie spild bliver self tjekket, har kigget på jorden der var ingen olie pletter den har holdt stille i over en uge samme sted smiley


  • #15   31. mar 2015 Skærmkanter. Dørbunde og løftepunkterne er de værste steder. Ellers en kanon lækker bil

  • #16   31. mar 2015 jamen det lyder også som en fornuftig bil, kan godt forstå dørene er udsatte med de kæmpe lister der er på. men det ser jo meget godt ud, jeg venter spændt til weekenden og ser hvad der sker. jeg skal nok lige skrive tilbage engang til jer der er nysgerrige smiley

Kommentér på:
MB w124 e300 24v auto

Annonce