{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Klaus Kern C
Klaus Kern C
Tilmeldt:
19. sep 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7

Bmw e36 320i {{forumTopicSubject}}

Hej, står med et problem på min bmw e36 320i. Den har det med at "banke" under accleration, samt den ikke har ret meget bundtræk. Den ryger en del og lugter meget af benzin, og kører kun ca 5 km på literen, og har en lidt underlig tomgang, har lige sat nye tændrør i. Har fået lavet en 4gas måling på den og HC værdien er lidt over 1300 ved tomgang. Har på fornemmelsen at lambdasonde er defekt, men er i tvivl om lambdasonde kan give så mange problemer hvis den er defekt???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e36 320i
  • #1   5. apr 2015 lambda og begge banke sensor kan du snildt skifte.. og kik efter utætheder på udst siden..

    prøv evt også at frakoble din lmm det hjalp på min b25 at skifte den

    og når du er igang så kik alle dine vacum slanger efter.. det kan også gøre at tomgangen driller

    du kan se en af mine videoer der ruller den i tomgang og trækker ikke vildt godt


  • #2   5. apr 2015 Det lyder som min den grønne 320i. Det var bankesensorne der var færdige. Jeg skiftede tændrør på bmw'en og knast føler intet hjalp. Den gik 6km pr ltr fik det aldrig skiftede solgte den og ville så have købt en 325i. Men for helvede den lød godt med den store bagpotte

Kommentér på:
Bmw e36 320i

Annonce