{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.622 visninger | Oprettet:

Advarselslamper blinker??? {{forumTopicSubject}}

Hej BG-brugere!

Jeg har en Audi A4 Avant 1.8T fra 2006 (B7).
Den er begyndt på at gøre noget ekstremt mærkeligt og meget frustrerende.
Den er begyndt at blinke med forlygterne og baglygterne, alle advarselslamper inde i instrumentbrættet lyser, blinker og bipper (noget med olie, bremse, lys osv osv), aircon går igang, radio osv. Alt dette sker når bilen er slukket fuldstændig og nøglerne er taget ud, men gør det også når jeg giver den tænding. Når jeg starter den er der ingenting før jeg slukker bilen igen. Jeg har oplevet én gang hvor jeg ikke kunne starte bilen. Eller, kunne godt starte, men den gik ud med det samme og lamperne stod stadig og blinkede over det hele.
Har købt nyt batteri i dag (det bedste der kunne findes) i håb om at det bare er batteriet der sender nogle forkerte spændinger ud i systemet. Skal selvfølgelig nok skrive om det har hjulpet eller ej.
Ville høre om nogen af jer har oplevet noget lignende med jeres biler, audi eller ej? - Og hvad løsningen var.
Det kunne være en kæmpe hjælp hvis bare én kunne komme med svaret, så ikke jeg skulle bruge en hel røvfuld penge på at få mekanikere til at fejlsøge i flere dage.

Glæder mig til at høre hvad I tænker!

Mvh. Jim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarselslamper blinker???
  • #1   15. apr 2015 kan desværre ikke hjælpe dig med det problem der.

    men hvis din bil er med manuel geer, så sæt den i frigeer når du parkerer,for en sikkerheds skyld, eller tag polen af batteriet.

    mvh


  • #3   15. apr 2015 Den står altid i frigear når jeg slukker smiley

    Det glemte jeg at skrive: Jeg har haft en tester på, og den kommer ud med 4-5 siders fejlmelding, på alle de ting som den fejlmelder inde i instrumentbrættet, men mekanikeren sagde at der ingenting med de forskellige ting. Han slettede dem og lavede en fejlsøgning igen, og den kom op med intet.
    Det er noget satans lort, for man ved aldrig hvornår den gør det igen. Den gør det med 1-2 ugers mellemrum, og når den gør det står det på alt i mellem en halv time til flere timer... smiley

    Men tak for jeres svar! Jer andre må gerne kommed med indlæg hvis I har noget at tilføje smiley

    Jeg kvitterer lige med et billede af dytten XD


    profilbillede
Kommentér på:
Advarselslamper blinker???

Annonce