{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

El-rude problemer passat {{forumTopicSubject}}

Har et lidt underligt problem med el-ruderne i min Passat 3B.

De virker kun en gang imellem og der er intet system, i hvornår de virker. Men når først de virker, så virker de, lige til jeg slukker bilen igen.
Det er ikke noget med at køre over et bump, slå på døren, eller andet. Kan holde stille i 10 minutter uden de virker og pludselig så virker de igen. Så kan jeg køre en time, men slukker jeg bilen, starter det forfra igen.

Har skiftet hele panelet i førerdøren 2 gange, så det er ikke det. Og åben/luk kontakten virker fint, så der kommer strøm i stikket dertil,i hvert fald.
Kan åbne og lukke alle vinduer med nøglen, så de virker.

Ville så skifte sikringen, men det var så ikke loge til.. Der er monteret en "SmartControl" boks i bilen, som angiveligt er den der så styrer alt fra el-ruder, til vinduesviskere. Ikke at jeg fatter hvad formålet er med at montere det lort, men det er så også ligegyldigt. Det er en større tung boks, med et helvede af ledninger, der kører alle steder hen.

For at gøre en meget kort historie ekstra lang, kan jeg så ikke snyde mine el-ruder, ved at finde ud af hvilken ledning der skal have strøm, for at de kan køre og så give den en helt ny strømledning? Eller er der noget jeg ikke er klar over, lige med hensyn til el-ruder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El-rude problemer passat
Kommentér på:
El-rude problemer passat

Annonce