{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

kabine lys i golf 4 {{forumTopicSubject}}

mit kabine lys styre lidt sig selv i døre og loft. til tider virker det som regel når jeg kommer til bilen og sætter i gang men så kan jeg stille den og køre lidt efter så virker det ikke. til tider kan det også virke svager ind andre gange. løs forbindelse ja lettere sagt ind fundet !!! alt andet virker fint.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kabine lys i golf 4
  • #1   12. maj 2015 Det kan være noget så simpelt, som den microswitch der sidder i bunden af din dørlås. (inde i døren)
    Har du centrallås i bilen, så er det højst sandsynligt den lille fætter der driller.
    Jeg har en fuldt fungerende dørlås liggende med microswitch, som du er velkommen til at prøve. Så kan du se om det løser problemet.


  • #2   12. maj 2015 ja det har jeg det golf 4 2001

  • #3   12. maj 2015 Så passer den lås jeg har liggende helt perfekt. Du er velkommen til at prøve om det kan løse problemet.

  • #4   12. maj 2015 ja don for det sku da pisse irreterende !!!! der ryger ingen sikringer eller noget det styre bare selv show og jeg vil have lysshow smil. men kan man vel blot hive dørbeklædning af men den må da kun have en chip som sidder et sted eller va smiley

  • #5   12. maj 2015 For at komme ind til den microchip, skal du have dørlåsen ud.
    Så først af med dørbeklædningen.
    Derefter skal du rulle vinduet ned, til du kan se beslagene igennem de runde gummipropper hvor ruden spændes fast.
    Derefter sætter du gaffertape øverst på ruden, og over døren for at holde ruden oppe når du løsner beslagene i døren.
    Så skal dørpladen afmonteres, samt alle ledninger og stik inde bag.
    Dørhåndtaget vippes ud og holdes ude med en klud, handske eller lignende i klemme.
    Af med proppen i siden af døren, og løs skruen der holder låsestiften ved siden af håndtaget. Ud med den, og vip den lille stålwire af dørhåndtaget.
    Derefter løsner du de to store torx skruer i siden af døren, som holder dørlåsen.
    Så skulle du kunne pille den ud.
    I bunden af den sidder microchippen indkapslet.


  • #6   12. maj 2015 ved du hvor chippen sku være placeret henne fører døren eller ???

  • #7   12. maj 2015 Det er førerdøren, ja...

  • #8   12. maj 2015 hold da kæft den havde du sku da helt styr på smiley

  • #9   12. maj 2015 Jeg har prøvet det et par gange eller tre.. smiley

Kommentér på:
kabine lys i golf 4

Annonce