{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.032 visninger | Oprettet:

Pia L
Pia L
Tilmeldt:
18. maj 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Hyundai getz 1,5 crdi 82hp {{forumTopicSubject}}

Jeg har problemer med at min bil ikke vil starte, har fået den testet og den sagde knastaksel positions sensor, den skiftede jeg og bilen ville stadig ikk starte, fik den testet igen og der sagde den krumtap sensor den er nu skiftet og bilen vil stadig ikk starte ;((( først var det kun når mortoren var varm den ikke i
Vil starte nu er det når den har stået et stykke tid. Hjælp .... Det er ikk batteri heller ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyundai getz 1,5 crdi 82hp
  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #1   27. maj 2015 Den model har lidt problemer
    Du kan evt. skrive til andre, som også har haft motor problemer.. Startspærre og dyser er heller ikke stabile

    http://www.mandagsbil.dk/asp/oversigt/oversigtM.asp?bil=Hyundai&BilmodelId=568


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
  • #3   27. maj 2015 Knast sensor og krumtap sensor har den lagt fejl på pgr den ikke starter.
    Hvordan er dit railtryk? Er fejlen pludselig opstået eller har der været nogle problemer før den ikke kunne starte?
    Nu ved jeg ikke hvordan Hyandai har ledningerne i motorrummet. Men på kia har der på nogle diesel motore været problemer med nogle ledninger der går hen over motoren i gearkasse siden. De ligger og gnaver hul og kortslutter..


  • #4   31. maj 2015 Når du står og kigger ned i motorrummet i venstre side, der går et lednings bundt ind i bilen. Deri kan ledningerne til både knast sensor, Rail sensore osv. De kan knække der. Men uoriginale sensore kan os lave problemer. Hvis du har en fejl på knast sensor skal du først tjek signal, spænding, stel før du undersøger dyser osv. Den vil ikke åbne dyserne hvis den ikk får knast signal.

    Thomas - det lyder som om du tænker på ceed / i30 smiley


Kommentér på:
Hyundai getz 1,5 crdi 82hp

Annonce