{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.796 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 2,0 hdi - dør efter 5-7 sekunder {{forumTopicSubject}}

Hej kloge mennesker smiley

Jeg har nu på 3 uge, forsøgt at få min bil til at kører igen.

Problemet er vist relativ kendt på modellen - og sys jeg har gjort alt det der står alle steder - dog stadig uden held.

Bilen går simpelthen ud - og går i nødprogram. Første gang jeg starter om morgenen, kan jeg typisk kører 2-3 minutter, og så dør den.
Herefter går der 1 minut eller sådan, før den kan starte igen (og hvor jeg kan hører pumpen i tanken kører, når der kommre tænding på)
Herefter kan jeg så kører 10-15 sekunder, hvor den så dør igen, og det fortsætter så.

Jeg har skiftet dieselfilter, jeg har skiftet trykregulatoren på højtrykspumpen, jeg har skiftet pumpen i dieseltanken - og alt sammen uden held smiley

Min tester siger stadig fejl på luftmassemåleren, et forvarmerrelæ, og så siger den, at Dieselhøjtryksregulatoren er blokeret.

Har i nogen fif?? Er sååå træt af bilen, at jeg kom til at smadre en bule i siden af forskærmen igår :S


-----
Update..

Jeg har så idag prøvet at købe slanger, og teste returløbet på dyserne - men umiddelbart kommer der ikke andet end meget få dråber ud på retursiden - i de få sekunder bilen er startet.


Kommentarer på:  Peugeot 206 2,0 hdi - dør efter 5-7 sekunder
Kommentér på:
Peugeot 206 2,0 hdi - dør efter 5-7 sekunder

Annonce