{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.148 visninger | Oprettet:

Udskiftning af diesel dyse ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har skiftet 3 dyser i min bil ved hjælp af et billigt aftrækker værktøj.. det gik fint nok.. men dysen på cylindre et sidder meget fast.. så den kan jeg ikke rigtig tage med mit billige aftrækker værktøj. men kan se der findes en masse der ser beder ud, endda findes der noget luft værktøj. men desværre er de lidt dyre (især når jeg kun skal skifte en dyse mere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udskiftning af diesel dyse ??
  • #1   5. jul 2015 Nogle gange kan man kan man tage en stjernegaffel nøgle og (dreje/vrikke) dem og så få dem op den måde. Har tage en del ud på den måde, selv dem hvor flammeskiven har været defekt.

  • #2   5. jul 2015 den sidder bare så det er helt umuligt at komme til med en gaffel nøgle.. og har forsøgt at svejse en stykke værktøj sammen men det er næsten umuligt at komme til og den har ikke været til at rokke det mindste


  • #3   5. jul 2015 Ja, så må jeg melde pas, måske du kan få lov til at låne et sæt mod en ramme is eller cola i denne varme hos din lokale mekker. Sådan en betænksomhed kan åbne mange døre.

  • #4   5. jul 2015 har du prøvet at løsne beslaget til dysen, og så starte bilen op, og give den nogen omdrejninger?

    når der først kommer noget tryk på nede i cylinderen, kan du meget tydeligt høre den skyder dysen løs smiley det er dog ikke altid, at dette er nok til at løsne dem, men en fin metode, medmindre du har skilt dysen ad, så den ikke virker smiley


  • #5   5. jul 2015 Har jeg desværre prøvet... Kørte også motoren godt varm og prøvet igen... Men sidder som var den svejset.. Så mit eneste bud er en større aftrækker eller noget luft værktøj

  • #6   5. jul 2015 Hvilke motor er det

  • #7   5. jul 2015 Der er nogen steder der har værktøjet, de kommer vidst og trækker dysen op for et mindre beløb, problemet er bare jeg ikke kan huske hvad de hedder smiley men det kan du evt. Undersøge, eftersom det rigtige kram til at hive dem op med, er rimeligt dyrt smiley

  • #8   6. jul 2015 Det er en 1,9 tid 101. Hk

Kommentér på:
Udskiftning af diesel dyse ??

Annonce