{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Udlæsning af fejl på polo 6n {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg forsøger desperat at finde ud af, hvorfor min polo er begyndt at gå dårligt i tomgang. Som beskrevet i tidligere indlæg, hopper den fra omkring 400 omdr/min til 1500 omdr/min. Det hele startede egentlig efter et skift af tandrem. Og ja, der er double-tjekket at den står rigtigt.
Den er med tiden blivet værre og den går stort set ud, hver gang jeg kobler ud. Der er skiftet roter, forsøgt med anden strømfordeler, fået nye tændkabler, men ingen af delene har virket. Jeg har læst at gasspjældet er meget svagt på disse modeller og at det anbefales at man evt. renser denne med noget bell add. Jeg har kigget efter ned i selve gasspjældet og synes ikke det virker specielt beskidt. Ved ikke om dette nødvendigvis kan ses, hvis den er fyldt med snavs?
De fleste anbefaler dog at man får udlæst fejl på bilen først, så man ikke bruger unødige penge på al verdens dele. Der har været en tester på én gang tidligere, men denne viste ikke nogen fejl. Kan det passe at kvaliteten af sådan en tester afgør, hvor detaljeret og grundig denne test bliver?
I så fald, så søger jeg hjælp til at få udlæst fejl på min bil, da jeg efterhånden er ved at rive håret af mig selv af ren frustration smiley
Er der nogen herinde som er bosiddende på sjælland, som evt. kunne hjælpe med at udlæse fejl på min polo?


Kommentarer på:  Udlæsning af fejl på polo 6n
Kommentér på:
Udlæsning af fejl på polo 6n

Annonce