{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvad betyder vvt-i t1
  • #1   30. aug 2015 VVT-i : Variable valve timing - Injection.

    T1 er udstyrsvarianten. Højst sandsynlig ting som, elruder, A/C osv.


  • #2   30. aug 2015 Hvad er forskellen på en gammel model Aygo og så med den her model mht motoren?

  • #4   30. aug 2015 Okay er det godt? smiley

  • #6   30. aug 2015 Er det den helt nye eller bare den faceliftede af den gamle model ?

  • #7   30. aug 2015 Alle aygo benzin har vvt-i, som forøvrigt Deutsche_, står for Variable Valve Timing with Intelligence. Tatovering eller ej, er det et ret godt system smiley

    T1 er den lille udstyrsvariant, de stiger som man tæller, t2, t3 osv.


  • #9   30. aug 2015 Tysker are u kidding??!

    Det står for, hvad RMS skriver - det jo ikke ham der er kommet på navnet vel, så spørg i japan... Ellers skriv en mail til Daihatsu


  • #10   30. aug 2015 Vi er overhovedet ikke ude i at debattere betydningen af "intelligens" - men nu er det heller ikke mig der har navngivet systemet. Jeg gør opmærksom på hvad fabrikanten har valgt at ligge af betydning i bogstaverne.

    Føler du virkelig det er vigtigt at kaste med store ord engang imellem, og copypaste wiki - da det måske halter lidt med paratviden?

    Men hvis du absolut gerne vil, så skal jeg gerne forklare dig;
    Betydningen fabrikanten ligger bag ordet "intelligence" i det her tilfælde er, at det er et system der løbende tilpasser sig efter de forhold det bliver stillet for.
    Nogle vælger at kalde det adaptivt, men i det her tilfælde er ordet intelligent blevet brugt.

    I min optik virker det tilgengæld smartere end din fortolkning, som hvis man oversætter den vil være noget i retning af "Variabel ventil timing, periodisk".

    Jeg melder mig ud af den her samtale med dig, fordi jeg ikke gider kaste med flere ord for at få hår på brystet smiley

    KJ-TEK.DK
    Kan godt være det er en daihatsu spin-off motor, men VVT-i er stadig et toyotaprodukt.


Kommentér på:
Hvad betyder vvt-i t1

Annonce