{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Dl
Dl
Tilmeldt:
16. jan 2010
Emner: 19 Svar: 119

polo 6n grundindstil gasspjæld vejledning? {{forumTopicSubject}}

Hey BG, har lige fået skiftet gasspjæld på min polo da den inden gik enormt dårligt i tomgang og hele tiden gik ud.

Den har nu fået nyt gasspjæld og har det meget bedre med tomgang nu, men kan stadig finde på at gå ud (især når den har kørt en lang tur) og så gik det op for mig at den jo ikke er grundindstillet...

Når man sætter den computer der til hvad gør man så? det er en org vw computer... Hilsen Danny og god dag til jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  polo 6n grundindstil gasspjæld vejledning?
  • #1   31. aug 2015 01 engine-adaptation-kanal 60 afhængig om den har DBW- go.
    Hvis det er vcds
    Så 01 engine-adaptation-vælg grundindstilling fra topbjælken..


  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #2   31. aug 2015 okay det forstår jeg ikke meget af, da jeg ikke har prøvet det før, men når jeg får sat computer til kan det jo være det giver en del mere mening for mig når jeg som sagt har det foran mig smiley

    TAK


  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #3   16. okt 2015 Nu står jeg med vcds sat til og trykker 060 i den menu du siger og der står bare nu unit???

  • #4   16. okt 2015 Og du er under "motor" eller "engine"... Og så grundindstilling "adaptation"?

  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #5   16. okt 2015 har fundet fejlen smiley men tak for hjælpen bud smiley god weekend

  • #6   16. okt 2015 Tjek.

  • #7   16. okt 2015 Skriv lige hvad din fejl var... Såledesat andre kan drage nytte af løsningen ....
    Man ska lige huske at gå ind i den rigtige undermenu smiley


  • Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

    Emner: 19 Svar: 119
    #8   17. okt 2015 Det var kanal 001 man sq i da det er en ældre polo... Min fejl at jeg glemte at sige det smiley

Kommentér på:
polo 6n grundindstil gasspjæld vejledning?

Annonce