{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorskift
  • #1   31. aug 2015 Så skal du af med mere i afgift Samt alt lednings net skal skiftes da det ikke er samme system. Samt andre bremser da de nok ikke er beregnet til de ekstra heste. og udstødning er nok heller ikke det samme.

    Du må maks forøge HK med 20% ellers er det ny afgift samt du skal dokumentere den er i forsvarlig stand hvis du kommer over 20%


  • #2   31. aug 2015 Luk dog røven med dit regelrytteri. Alle der er her på bg ved sgu da at loven siger man skal betale ekstra i afgift osv. Nu var det tilfældigvis ikke det manden spurgte om.

    Ledningsnettet fra forruden og bagud burde være det samme, og det burde derfor kun være nødvendigt at skifte ledningsnettet i motorrummet, samt. Styreboks osv. Om der skal laves noget med motorophæng ved jeg ikke. Men umiddelbart tror jeg det passer lige i.


  • #3   31. aug 2015 Okay tak for svaret smiley

  • #4   31. aug 2015 Danni K slap dog af Ikke alle kender reglerne. Du kan da få en udstemme for dit sprog sidens regler siger du skal snakke pænt bum.

  • #5   31. aug 2015 Den tager jeg så med. smiley

  • #6   31. aug 2015 Fint Manden er 18 hvem siger han ved noget om biler og hvad det vil koste ham at smide en motor i der er for stor? Tror du skal slappe lidt af. For ikke alle ved alt om ting herinde tværtimod, så er der mange der tror de ved alt men viser sig så det ikke passer. Så det har intet med reglrytteri at gøre. Men almen info til manden. Hvad han så vælger at gøre er op til ham. Der er ingen der har sagt han ikke måtte kun hvad han skal regne med at der kan løbe op i. Hvad hjælper det at han bygger den om, og så ved syn at den bliver kasseret. Da han skal have den omreg med den motor i. Så vil det da være komplet idioti at bygge den om uden at vide hvad det vil koste ham. Men nok bare mig der gerne vil have alt info inden.

    Manden spørger indtil hvor meget arbejde det er i det. Og laver du konstruktive ændringer så består arbejdet jo også et nyt reg. syn samt papir arbejde med afgiften, så jo det hører med til det.


  • #7   31. aug 2015 Du har ret, måske er det bare mig der er lidt nærtagende. Jeg har dårlig erfaring med regelryttere. smiley

Kommentér på:
Motorskift

Annonce