{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

Eftermontering af fartpilot på en Audi TT = motor langsomt {{forumTopicSubject}}

Købte en Audi TT Quattro 225 fra 1999 hos en forhandler for en måned siden. Fik forhandlet en fartpilot med i prisen som blev monteret i fredags af dem. Fandt ud af dagen efter at bilen er blevet rigtig langsomt i optrækket. Som om den ingen turbo harm når jeg accelerer. Har nævnt det for dem og de kan først kigge på den fredag i næste uge, hvor de skal have ordnet højre rude.

Kan noget have gået galt her, da mekanikeren monterede fartpiloten eller er det noget helt andet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftermontering af fartpilot på en Audi TT = motor langsomt
  • #1   2. sep 2015 Det burde ikke kunne lade sig gøre at fucke noget op mht. til at motoren er blevet sløv men det kan jo være der er noget fart begrænsning/begrænsning af gasspjældet. Tager den fint gassen når du holder stille eller er den også sløv der ?


  • #2   2. sep 2015 Så må det være turboen der er røget eller en slange der er utæt. Jeg ved ikke så meget om det. Svaret får jeg dog fredag i næste uge, men ville lige høre om det kan ske i forbindelse med montering af fartpilot.

    Den forstod jeg ikke lige med at holde stille og samtidig er sløv? Jeg ved bare, at den er blevet meget langsommere, når jeg trykker speederen i bunden. Lyder også lidt forkert, når jeg accelerer, men svært at beskrive lyden. Den køre og lyder fint, når jeg holder samme fart.


  • #3   2. sep 2015 Hvis det er sådan en fise/hyle lyd så er det nok en trykslange der enten er revnet eller faldet af. smiley
    Åben ud til motorrummet og kig.


  • #4   2. sep 2015 Der er en svag fise/hyle lyd, men det dækker vel garantien vel også, selvom det er en brugt bil købt ved en forhandler? Har 3 måneders garanti

  • #5   2. sep 2015 Ja hvis du har fået 3 måneders garanti så skal det bare laves.

Kommentér på:
Eftermontering af fartpilot på en Audi TT = motor langsomt

Annonce