{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Indsprøjtningsdyser på en Benzin {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har lige et spørgsmål omkring sådan nogle...

Jeg vil i starten bare ha købt nye, men prisen på dem er 996 kr pr.styk +moms, og jeg køre så VR6, så det er jo 6stykker af dem... så mange penge har jeg sgu ikke..

Mit spørgsmål lyder så.

Er der nogle herinde som ved hvor man kan få dem kontrolleret, om de giver den rette mængde, om de er tætte, og om de spræder som de skal...

Og har i evt en pris på det...

Det er ganske almindelige Bosch dyser, som bruges på næsten alle biler med elektronisk indsprøjtning...

Jeg kommer selv fra Mors i nordjylland, så det må gerne være heroppe omkring...!

På forhånd tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indsprøjtningsdyser på en Benzin
  • #1   15. jun 2006 Der er en fra Erslev på Mors. Har hørt han skulle være pisse dygtig.. hehe

    Skal du til Nyk i aften?


  • #2   15. jun 2006 frank N.... Du er dum.. hehe....

    Ja, skal til nyk, men thomas er først færdig kl halv 9...

    Skal vi ikke lige tage den over MSN i stedet... smiley


  • #3   15. jun 2006 Daniel O-->

    Den går på 5½ cylinder når den står tomgang, det er værst når den er kold, men kommer også hvis den står tomgang lang tid når den er varm...

    Det er meget bløde udsættere den tar, man kan faktist ikke høre det, men man kan mærke den hopper lidt...

    Køre man så en tur, og fyre den af, og holder tomgang igen, så går den perfekt 100%... men så igen efter 3 min i tomgang kommer den lige så stille til at halte på 5½ igen...

    Er ret sikker på det er en dysse som ikke ikke spræder ordentlig


  • #4   18. jun 2006 Du kan købe sådan noget som renser dine dyser. Det er noget du du bare hælder i benzinen. Min fætter brugte det på hans Golf 3 VR6. Han sagde at han kunne mærke en lille forskel på kørsel men ellers tomgang blev noget bedre...

Kommentér på:
Indsprøjtningsdyser på en Benzin

Annonce