{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.174 visninger | Oprettet:

Opel astra h 1.9 cdti motor problem {{forumTopicSubject}}

Hej vi købte en dejlig bil hos en forhandler for 3 måneder sidden og der var nogle ting g der skulle skiftes men det er hvad det er men den gik også i nødprogram når de fik noget at leve af og det gør den så stadigvæk det skal dertil siges det er forhandlers problem da det er nævnt før køb men nu har den været på opel 4 gange ting der er skiftet er indsugnings manifold egr ventil svinghjul og kobling og så tandrem og vand pumpe og deres computer sagde det var i indsugnings manifold en den var gal med det har ikke hjulpet og er ved at være ret træt af kun at have bilen en gang imellem nogle der kunne nemlig have en ide om hvad det et kunne være
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel astra h 1.9 cdti motor problem
  • #1   24. sep 2015 Gad vide om ikke det er samme motor der bruges i Vivaro. Vi har købt sådan en til firmaet og bagefter fundet ud af at det er et kendt problem, at indsprøjtningsdyserne bliver defekte. Vi fik først skiftet en og derefter de resterende 3. Det blev lige omkring 22000,-kr. Nu skal den have anden gearkasse(har ikke kørt 100.000km endnu), men det er en anden historie.
    Mvh. Gert


  • #2   24. sep 2015 Det ville også være mit gæt at den ikke får føde nok når den får noget at leve af da de stort set har skiftet alt andet det er bare lidt utroligt at et autoriseret værksted ikke kan finde den fejl men tænkte jeg ville hører om der var andre der havde oplevet det på sådan en maskine

  • #3   24. sep 2015 Prøv og ring til Hærvejensauto han er ret hård til det med Opel

  • #4   24. sep 2015 Ja det vil jeg prøve og ellers må jeg få fat i en data logger til den så må man da kunne få fat i en der kan se ud fra diagrammer hvad den får for lidt af

  • #5   24. sep 2015 Det har han alt det der hvis det er.

  • #6   24. sep 2015 Jeg giver skulle lige ham et kald i morgen skal til Jylland i weekenden nemlig ? og mange tak for info

  • #7   24. sep 2015 Så lidt. smiley

  • #8   24. sep 2015 Hva har den af fejlkoder.?

  • #9   25. sep 2015 Den skrev for højt tryk i manifold er det jeg har fået af vide kan ikke huske p koden på den men så et billede af da testeren var på den

  • #10   18. okt 2015 Update.
    Nu fandt jeg så ud af at bilen selv kan skrive sine fejl koder og den kom med fejl kode p0234 som er fejl i turbo system altså den fejl opel ikke kunne finde igen.. nå men har låst op en del sidder at det højst sandsynligt er wasgaten der sidder lidt fast i den akkumulator så nu bliver er den spildt ad og så må jeg se om det er fordi den sidder fast i sod


Kommentér på:
Opel astra h 1.9 cdti motor problem

Annonce