{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Vr6 obd1 mangler trækkraft :( {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har problemer med en gammel vr6 som har mistet trækkraften.

Den havde haft dårlig tomgang, men gik ellers okay. Den fik så en omgang bell ad insugningsrens og siden har den ikke kunnet noget, jeg har haft vag-com på og den pendlede noget i lambda og jeg tænkte at bell ADD måske fuckede lambda sensoren op og derfor skiftede jeg den.

Den kom derefter til at ligge meget pænt i lambda men der kom ikke mere træk i den.

Jeg har renset luftmassemåleren også uden held.

Den kommer med et par fejl:

00515 G40 Hall sensor - open/ short to plus

00281 vehicle speed sensor G68 - implausible signal

00513 engine speed sensor G28 - no signal

Umiddelbart de to sidste forsvinder når bilen er startet og så vidt jeg kan læse så er det normalt at de kommer med slukket motor. Men den med Hall føleren kommer mens den kører engang imellem.

Katalysatoren bliver varm når den køre på motorvej, og man kan mærke det inde i bilen. Kan katten være stoppet pga brug af bell ADD ?

Det har heller ingen effekt når stikket til Hall sensoren på strømfordeleren af, men jeg syntes bare det er underligt at set kom lige oven i at den fik bell ADD

Jeg har os læst mig frem til at tændspolerne kan drille meget på de gamle vr6, men den skyder overhovedet ikke så jeg ved heller ikke om det er den.

Jeg er ved at blive sindsyg og jeg syntes det er mange penge at smide en strømfordeler efter den uden at vide om det er den. :s

Nogle det kan hjælpe ?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vr6 obd1 mangler trækkraft :(
Kommentér på:
Vr6 obd1 mangler trækkraft :(

Annonce