{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ukendt alu fælg
  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #1   25. nov 2015 Jeg husker ikke spor bedre end dig, men det første der faldt mig ind da jeg så fælgen var Renault Fuego men jeg er sgu' ikke sikker.

  • #3   25. nov 2015 Synes også den virker bekendt uden at kunne finde ejerbilen! -men tænker også Renault eller Fiat..

  • Eggert B
    Eggert B Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   26. nov 2015 Fuego er også min første tanke, men nej. Fiat ja jo nej. Ikke rigtigt vel. Eller alligevel, Ritmo, Regatta agtigt. Men Simca Talbot Solare har haft noget, der ligner. Men helt rigtigt er det måske ikke. Jeg vil meget gerne have et billede af en bil med den fælg. Og så vil det være en kæmpe hjælp, at vide hvilken bil, jeg skal kigge efter. Fælgen lå i en skrot container og jeg synes den er for sjov. Så den kom med hjem for et rimeligt beløb.

  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #5   27. nov 2015 Svaret er lidt overraskende, men der er Italien i det samt andre lande.

    http://www.italdesign.it/en/projects/giugiaro-alloy-wheels/

    Jeg forsøgte mig med en billed-søgning på Google efter historical alloy wheels, og så dukkede der billeder op af din fælg.


  • #6   27. nov 2015 Sgu' tæt på! men læg mærke til bolt hullet går ud i de 5 striber på trådstarters fælg, det gør det ikke på italdesign billedet, men de må være relateret til hinanden!

  • #7   27. nov 2015 Er ret sikker på fælgene hedder "Melber Scacchiera" nu! men den eneste bil jeg har kunnet finde med dem på er..... smiley

    profilbillede
  • #8   27. nov 2015 Lada...

    profilbillede
  • Eggert B
    Eggert B Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #9   27. nov 2015 Så må jeg se og få Lada'en hjem og prøve. Det havde jeg aldrig selv tænkt på. Tak ?

  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #10   27. nov 2015 #6

    Meget tæt på vil jeg mene, se blot teksten i mit link:

    Between 1976 and 1985 Giugiaro Design collaborates with the Japanese Melber for a series of alloy wheels, born from the ones featured on the Asso di Quadri

    merchandized by the Japanese company Melber

    But the Scacchiera design had shortcomings, including the fact that it was good only for four holes and that depending on the P.C.D. (diameter of the circle which passes through the center of the nut) the holes and grid pattern did not always match.

    De sad i øvrigt på, eller var tiltænkt bilen Asso di Quadri, et navn der slet ikke siger mig noget. Der er lidt Corolla GT baghjulstrækker / VW Scirocco over bagenden, på bilen som også dukker op med en Google billedsøgning.

    https://www.google.dk/search?q=Asso+di+Quadri&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt347mrLHJAhXBESwKHfcQCf4Q_AUIBigB


  • Eggert B
    Eggert B Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #11   28. nov 2015 Hmm, sådan en finder jeg nok ikke lige med det samme. Den grå grønne har BMW front. Den har jeg heller ikke set før. Flot fundet.

Kommentér på:
ukendt alu fælg

Annonce