{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.147 visninger | Oprettet:

Carina V
Carina V
Tilmeldt:
26. nov 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

VW fox 2006 - vinduesvisker virker ikke {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har i dette frostvejr måtte erkende at mine viskerere ikke kunne holde til det og jeg ved endnu ikke om det er sikringen eller motoren der er røget.
jeg er også så heldig at da jeg købte bilen(brugt) fulgte manualen ikke med, så jeg kan ikke tjekke hvilken sikring jeg skal tjekke/udskifte og nu sidder der jo ret mange af dem smiley smiley

er der nogle af jer herinde der evt. kan være behjælplige med enten hvilken sikring der skal skiftes, eller endnu bedre et billede fra manualen over sikringsboksen smiley

på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW fox 2006 - vinduesvisker virker ikke
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #1   26. nov 2015 står det ikke i låget til sikringsboksen?


  • Carina V
    Carina V Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   26. nov 2015 nej der står desværre kun en masse tal som er til de forskellige sikringer, så manger lidt teksten der fortæller mig hvilken jeg skal præve at udskifte smiley


  • #3   26. nov 2015 http://i39.photobucket.com/albums/e164/vc-10/IMAG0004.jpg

    Ser ud til at være nr 1 sikring


  • #4   26. nov 2015 Tror sgu ikke der sidder en sikring til det i sikringsboksen.

    Men i bund og grund, så er dine viskere nok bare gået fast. Det er et kendt VW problem, fordi akseltætningeren er noget juks smiley

    Det vil sige de slår fra på den indbyggede termosikring, som sidder i selve viskermotoren.

    ......... Men i korte træk, så får man dem normalt til at køre igen ved at spraye rustopløser( ikke WD40 ) ind hvor viskerarm-akslen drejer i tætningen ( O-ring ) , og så lige vente en halv time. Det er en fordel, hvis der lige står en udenfor bilen når de skal igang, til lige at hjælpe på vej inden termosikringen slår fra igen.

    Når først de er igang, så kører det i flere måneder inden man behøver at smøre igen.



Kommentér på:
VW fox 2006 - vinduesvisker virker ikke

Annonce