{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  sprint booster?
  • #2   29. nov 2015 Ja og nej. Har prøvet et andet produkt.
    Men hvad vil du gerne opnå med det ?


  • #3   29. nov 2015 Er det ikke bare sådan en boks der går ide og ændre på din speeder respons?

    Kender en der havde det monteret, og det var noget hø


  • #4   29. nov 2015 Jeg har en monteret..:)

    Har os været meget skæptisk, syntes det var noget fis, men fandt flere og flere test hvor de virkede.. Så blev enig med en kammerat om at bestille en og prøve på min VW caddy 1.9 TDI chippet til 160hk
    Så ku vi dele tabet hvis ikk det virkede.. Men det gør det, den gir ikk flere heste men den fjerner den forsinkelse som er standard i styringen, fra gaspedalen til gasspjæld/pumpen..
    Det bedste der ellers ka forklare effekten er testen i her http://youtu.be/EEHyTtFzAKw

    Ska ikk ku sige om andre mærker end Sprint Booster virker..:)


  • #5   29. nov 2015 Jeg tænker bare ... "hvorfor".. ?? Kan også være jeg bare er dum men jeg ser ikke hvad den skal bruges til.

  • #6   29. nov 2015 Tænkte det samme, og det er svært at se hva fan det ska hjælpe når ikk det gir flere heste.. Min terori er dog at de fra bilproducenters side gør reaktionstiden på gasseren langsommere for et skåne dæk, transmission, måske også noget med forurening for at opbygge ladetryk langsommere.. Men jeg kan uden tvivl mærke forskel selvom jeg os virkelig syntes det var noget fis inden da..
    Nu ka jeg ikk undvære det og den er hel klart hurtigere fra 0-100 da momentet er der med det samme..:D
    Men mener så ikk man får meget ud af det hvis man har automatgear og lig.


  • #7   29. nov 2015 Lyder intrasant fra de fleste af.
    men jeg vil gerne have at min speeder reagere hurtiger, da den er meget langsom fra man træder den ned til omdreningstælleren går helt rundt.
    f.eks i nyerer Audi og Bmw'er er speederen meget mere følsom og har en mere direkte respons end min bil har. smiley

    Dog er responsen stadig for sænket på nye "almendige" biler.
    boksen skulle gerne kunne gøre at responsen bliver direkte helt uden forsænkelser smiley


  • #8   1. dec 2015 Simon P det er jeg helt med på, men hvis det er en bil man kører meget i vænner man sig så ikke til det ? Jeg har kørt rigtig meget bil med dobbelt webere, og der er altså lidt reaktionstid før motoren lige får lavet et ordentlig sug. Det synes jeg at jeg har vænnet mig til og så trykker man bare klampen i kælderen det splitsekund tidligere..



  • #10   6. dec 2015 R U H;
    Der er jo en knap så man slå det fra og til eller vælge en mellemting, jeg slår den nogengange fra bare for at mærke forskellen.. Den virker simpelthen så død hvis den er slået fra, så jeg har den hele tiden på max..:D

    Det er muligt man vender sig til det, men hver gang du har skifter gear, så går der igen tid inden den elektroniske gasser lukker helt op, og det er der at man ka mærke den blir hurtigere i optrækket i hvert gearskift..

    Men hvis du ku vælge mellem at dine webere åbnede når du trådte på sømmet, og eller åbnede lige så langsomt ligemeget hvor hurtigt du træder på pedalen, så vil du vel os vælge at det bare virker med det samme så du får åbnet op for hestene hurtigst muligt..:)
    Men det ska opleves før man ka sætte sig rigtig ind i det tror jeg..:)


Kommentér på:
sprint booster?

Annonce