{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kobling glider
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.590
    #1   30. nov 2015 Det er først til at se når det er skilt ad.. Nogen gange er man heldig, og svinghjulet ikke har taget skade, andre gange skal det lige forbi en cylinderservice, og have planet overfladen..

  • #2   30. nov 2015 Har den dobbeltmasse svinghjul er det en sliddel og skal udskiftes sammen med koblingen.


  • #3   30. nov 2015 Jeg ved ikke noget om koblingen, og det er ikke skilt ad endnu. Jeg kan ikke selv lave det, men har fået tilbud incl dette famøse svinghjul, som ødelægger den ellers fine pris....


  • #4   30. nov 2015 Ja, de er forfærdeligt dyre.

    Hvis ikke det skiftes, kan den nye kobling slides hurtigere, udrykkerlejet kan gå i stykker, de kan støje, forårsage hård og ujævn motorgang... Listen af problemer er lang ??


  • #5   30. nov 2015 Iøvrigt kører jeg Honda, fordi netop dette ikke skal ske.... Jeg har kørt de sidste 40 og ved jo ikke, hvordan bilen er blevet behandlet tidligere. Fx campingvogn kan være en mulighed? men jeg synes, at 240 km er for tidligt. Er der erfaringer med Accord diesel her??

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.590
    #6   30. nov 2015 Koblinger er en slid del, så det er svært at sige hvor længe de holder.. Nogen kan smadre dem i løbet af 10.000km, andre holder 400.000..


Kommentér på:
Kobling glider

Annonce