{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Astra f 1,8 16v x18xe Startsspærre fejl {{forumTopicSubject}}

Jeg er den (U)lykkelige ejer af en astra f, der skaber sig gevaldigt.

Jeg kom den anden dag ud og starter bilen, hvor den lyser i motorlampen, tænder og slukker så bilen for at se, der går motorlampen ud igen.

Køre ind og tanker, og der står bilen bagefter og lyser i lampen og kan ikke få liv i lortet..

Jeg får bilen slæbt hjem, og roder lidt, med fejlkodeudlæsning, og ser at den melder fejl på en del der er forbundet med min startspærre.

Jeg skiller min nøgle af og ser efter fugt i den, da jeg tidligere har oplevet en vectra med fugt i nøglen der skabte sig med startspærren.

Men ingen fugt at finde der, til min store forbavselse starter bilen når jeg afmontere chippen i nøglen, dvs. den starter uden en chip ved startkransen.

Dermed er dette nok blevet den mest besynderlige bil jeg længe har rodet i, den melder en del fejl, og derfor kan jeg ikke bare køre uden chippen, men bilen køre som den plejer, og går ikke i nødprogram.

Nogen der har forslag til hvor jeg skal starte og stoppe? Jeg er på bar bund, opel siger det ikke kan lade sig gøre, ligeledes gør skjern elektro.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Astra f 1,8 16v x18xe Startsspærre fejl

Annonce