{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Generator på Nissan Almera N16 1,5 90HK {{forumTopicSubject}}

Hej BG!

Jeg står i den situation, at jeg skal have skiftet generator på ovennævnte bil..

Min mekaniker har fundet delen ved deres leverandører til 1600,- + moms.. Jeg har selv kigget lidt, og har fundet dem på diverse hjemmesider, helt ned til 1000 kr. inkl moms og forsendelse.. Det jeg vil spørge om, er hva I ville have gjort?? Jeg tænker jo selvfølgelig der er 24 mdr. garanti på alle delene, men hvis den billige går i stykker skal jeg alligevel have den til mekaniker igen, for at afmontere og betale for at sende retur osv.. Og kan det ikke godt være FOR billigt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generator på Nissan Almera N16 1,5 90HK
  • #3   5. feb 2016 Det er jeg udmærket klar over #2, men det hænger sådan sammen at det er en mekaniker jeg kender, og han vil gerne skifte den, selvom jeg kommer med delene selv.. Det er slet ikk det mit spørgsmål omhandler..

    Jeg spørger efter hvad folk mener og ville have gjort selv.. Om de ville spare de 500-1000 kr., og leve med risikoen for at der ville blive en fandens bøvl, hvis lortet stod af inden for de 24 mdr.. Han har selv fundet den billigste del han kan ved deres leverandør, men det må jo anses som værende nemmere at kunne køre den ud til ham igen og be ham lave fejlen, hvis det skulle opstå, og han har skaffet delene..


Kommentér på:
Generator på Nissan Almera N16 1,5 90HK

Annonce