{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Nissan Primera P12 taber hk under kørsel {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har nogle problemer med min Nissan Primera P12 fra 2004, den taber tit hestekræfter imens jeg køre og så begynder bilen at hoppe, det vil for det meste blive ved i et minut eller 2 og så stopper det igen men der går ikke længe før det går igang igen, motorlampen begynder også at blinke når det sker.
Jeg har prøvet at køre til mekanikeren med den men han kunne ikke finde noget siden at bilen resseter dataen efter 15 km.
(Det sker ikke når bilen er kold men når den er blevet varm)

Kunne det være at der var nogle der havde en ide om hvad det kunne være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan Primera P12 taber hk under kørsel
  • #1   7. feb 2016 Grunden til at det føles som om at den mister HK, er fordi den går i nødprogram når motorlampen lyser.
    Prøv med nye tændrør og tændkabler. Hjælper det ikke så muligvis tændspole.
    Det kunne også bare være en føler det er galt med, men det er lidt noget gætværk når man ikke kan udlæse fejlene, så du må prøve dig lidt frem.


  • #2   7. feb 2016 Det kan være rigtig mange ting, lad nu være med ar skifte i blinde det ender med at blive rigtig dyrt. Køb en tester og hav den med i bilen så du kan udlæse fejlkoderne lige så snart de kommer igen, så får du i det mindste en ide om hvilken retning du skal gå.

  • #3   7. feb 2016 Bilen sletter ikke data om en fejl efter 15Km det noget vrøvl. Prøv et Nissan værksted med en rigtig CONSULT 3 tester, her kan de med garanti se fejlen.

  • #4   7. feb 2016 Er det en 1,8, så er det sikkert kæden der er blevet for lang


Kommentér på:
Nissan Primera P12 taber hk under kørsel

Annonce