{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

BMW 81 ABS problemer {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, min E81 har i længere tid, haft problemer med ABS, når man køre normalt, kan den lige pludselig gå ind og cutte for kræfterne, man kan dog fremprovokere det ved at give gas, eller dreje.

Dette har hidtid dog kunne fjernes ved at sætte DTC mode på, så teknikken i bilen er mindre aktiv. Idag blev det så slemt, at når man køre med DTC mode, og køre 100 i 6 gear, så cutter den, så den nærmest ikke accelerere. Jeg køre ind til min mekanikker og han ente med at smide 2 testere på, den ene, en specifik BMW tester, den anden kan tage alle slags biler. Efter lang tids prøven, fik vi en fejl på partikelfilteret. Hvilket vi troede vi kunne fixe, ved at indstille på testeren, at den havde fået ny.

Dette troede mekanikeren så fixede problemet, men efter meget kort tids kørsel, viste det sig, at det samme problem stadig var der. Så nu køre jeg uden nogen for assist.

Mit spørgmål, er så om nogle af jer, har nogen ide til hvad problemet kan være, for vi har ingen ide, partikelfilteret, skal skiftes i næste uge. Men hvis i har nogen ide på hvad det ellers kan være, må i meget gerne skrive.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 81 ABS problemer
Kommentér på:
BMW 81 ABS problemer

Annonce