{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.704 visninger | Oprettet:

audi a3 speedometer virker ikke {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en a3 1,8t fra 98 hvor speedometeret kun virker vis blæster står på 3 og der er elbagrude til ellers står det bare på 0km/t

er det nogen der ved hva det kan værre ????? når jeg har computer på virker speedometer i motor målestokke, men ikke i instrumenter jo vis elbagrude er slået til


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  audi a3 speedometer virker ikke
  • #1   14. feb 2016 Hej Morten.

    Jeg har selv haft samme problem, med mit speedometer.

    Jeg pillede det naturligvis ud for at se om det kunne være en ledning der var knækket eller irret, dette var desværre ikke tilfældet, men derimod et defekt speedometer -.-' Det er desværre en kendt problem på A3 8L modellerne.

    Du kan måle, om der er gennemgang i ledningen fra speedometer drevet nede på gearkassen, og op til speedometeret det skulle gerne være en grøn ledning.

    Hvis der er gennemgang i ledningen og dit speedometer stadig ikke virker altså Km tælleren ville jeg med 99% sikkerhed sige at det er defekt, og det skal repareres.

    Og nej det kan ikke svarer sig at købe et nyt brugt, da der er startspærre i, og det skal kodes samt havde ændret km tallet.
    Husk dog at tjekke, at der ikke er sprunget en sikring eller lign.

    Jeg fik lavet mit oppe i Aalborg for 2000,- inkl moms. Og det er mig bekendt det billigste sted i DK.


  • #2   14. feb 2016 jeg har fået målt mit speedometer du og det fejler intet har os selv prøvet og have com på og nålene virker som de skal efter den ?

  • #3   17. feb 2016 Jeg skal ikke kunne sige det 100%, men det er bare min oplevelse

Kommentér på:
audi a3 speedometer virker ikke

Annonce