{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

kim p
kim p
Tilmeldt:
30. sep 2005
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 24

Peugeot 406 hdi {{forumTopicSubject}}

Hej Hej
Jeg håber der er nogen som har mega meget forstand på sådan noget fransk skidt????
Har anskaffet mig en 406 2,0 hdi fra 2001 indtil min golf bliver klar???? men den laver et par små fejl
Nr 1. Den starter og køre fint men når den har været slukket og skal køre igen så går speedometeret pludseligt ud og den mister trækkræft men kan stadig køre og så går der et lille styk tid så kommer det igen, både trækkræft og speedometeret og så er der intet overhovedet indtil den igen bliver slukket???? og så spørg jeg hvad fanden er der galt med den? Kan det være en føler et sted???

Nr 2. Mit blinklys blinker 3/4 gange og stopper så igen MEN blinker kun inde i bilen ikke i nogen steder udenfor???????? kan det være noget så simpelt som et relæ..det samme når det er katastrofeblink...
Håber der er en kan hjælpe mig med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 406 hdi
  • #1   9. mar 2016 Det med blinklyset har jeg prøvet på en skoda octavia. Det blev værre og værre. Jeg gav den en god omgang kontaktrens der hvor blinker armen sidder fast i rat stammen, der var en lille sprække når man flyttede armen.
    Det har virket lige siden (1 år)


  • #5   9. mar 2016 Hej
    Har desvære også haft en pergøj 406 med masser af elektreoniske fejl fra 200km- 42000 km, hvoraaf ca 15 umotiverede stop på motorvej - aldrig mere frogeater dytter!
    MVH KP


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #6   9. mar 2016 Jeg har kørt 480.000 km i min Peugeot 407 2.0 hdi, den køre på samme turbo og partikelfilter som den er født med, og kun en enkel indsprøjtnings dyse er skiftet, og el fejl dem har der skam ikke været nogle af med betydning.

    Så de franske biler fejler ikke mere end andre mærker


  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 24
    #7   10. mar 2016 Tak for svar.. Jeg prøver a kigge på den her i weekenden..
    Ellers må der en tester på den..


  • #8   10. mar 2016 Opbleved at speedoet gik ud men kom tilbage. Det var en ABS ring der ville lege gemme leg. (Har stadig ikke fundet den her 2år efter)

    Ud over det er det en kanon bil og kanon dejlig motor


Kommentér på:
Peugeot 406 hdi

Annonce