{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Benjamin K
Benjamin K
Tilmeldt:
22. aug 2015
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 35

Golf 2 køb, hvad kan man selv? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Står og kigger på at skifte min Hyundai i30 ud med en Golf 2 da jeg gerne vil have frigivet nogle af de penge jeg har siddende i min Hyundai til andet formål.

Da jeg i samme hug gerne vil blive lidt bedre til mekanik og biler, ville jeg lige høre jer ad hvor svært er det at fikse / ændre osv. på en Golf 2 selv?

Er jo klar over at mekaniker lærlinge osv. er godt glade for dem, det siger fordommene ihvertfald smiley Men hvordan er det i virkeligheden? Kan hvem som helst fikse dem, eller er de besværlige?

Jeg kan forestille mig at reservedele er nemme at få fat i, ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Tak for det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 køb, hvad kan man selv?
  • #2   12. apr 2016 Ekstremt mange dele til salg, alle vegne...og meget nemt at skrue i..

    Medmindre du virkelig har ti tommelfingre, skal du ikke være bekymret.


  • #3   12. apr 2016 Nem at skrue i men lortet holder ikke meget mere end 3-6 uger før der noget nyt der skal laves. Samt rust er en stor udfordring. Ud over det så den super ukomfortabel og køre som en sæbekassebil bil.

    En Corolla er mekanisk og elektrisk langt bedre skruet sammen end Golf 2.
    De køre langt bedre både mere sporty oh komfortabel og holder til meget meget mere.
    Rust er et problem men det er det jo også på Golf så same same.

    Find en velholdt E10/E11 i stedet


  • Benjamin K
    Benjamin K Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 35
    #5   12. apr 2016 Hvad er det for nogle problemer der som regel er ved Golf 2 og 3 da? smiley Er det bare rust hele lortet, eller er der nogle andre sager?

  • #6   12. apr 2016 Polo 6N og golf III ruster sgu mere en golf II...det er bestemt min overbevisning.



  • #7   12. apr 2016 Enig med Brian, syntes ikke at golf 2'eren er så slem med rust. Har haft 3 golf 2'ere og har været glade for dem det er en fin og stabil billig bil.

    Hvad motor tænker du ? Benzin? Diesel?


  • #8   12. apr 2016 Golf 2 er ca det samme som at rode med en Puch Maxi...

  • #10   12. apr 2016 Alt efter budget så er det nemt nok at finde en fin golf 2 også med under 200.000 på klokken

    Og selv om jeg er VW mand må jeg efter egene erfaringer sande at en Toyota ikke koster det samme at holde kørende men derfor vil jeg stadig gerne have en golf 2 igen det er der mit sind og sjæl føler sig hjemme og ikke i en corolla


  • #12   13. apr 2016 Fin du bare en fin golf 2 . Jeg har selv en 1.6D som jeg hentede i Tyskland koster lidt at holde køerne. Du kan finde en i Tyskland der er fin men de koster nok for meget da de stiger i pris for der er ikke mange gode tilbage. Jeg gav selv 4842 kr i afgift for at få min på Danske plader for ca 2 år siden.

Kommentér på:
Golf 2 køb, hvad kan man selv?

Annonce