{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Gammeldags Diesel expert søges ! {{forumTopicSubject}}

Hej, har en peugeot Boxer 2,5D fra 1997, når den er kold køre den ad helvedes til, den kan faktisk ikke køre, hvis jeg starter bilen, og prøver at give den gas når den er kold, eller bare ikke helt driftsvarm, sender den bare tonsvis af hvid/blå røg ud af udstødningen, og går ud, den kan ikke holdes igang, den starter fint efter forvarmning men den kan ikke køre før den faktisk er helt driftsvarm, hvis man prøver alligevel og den så går ud, så er den halvsvær at starte igen, NÅR BILEN ER VARM ER DER INTET!

Der er hverken røg eller udsættere eller noget overhovet når den er varm, men som sagt når den er kold, kan den ikke slæve sig selv i frigear og ryger som gammelt logomotiv og går så ud, og der skal tørnes ca 30 sekunder før den hakker sig igang igen, den står også ujævnt i tomgang på kold motor.

Følgende er prøvet - Gløderør tjekket, ekstern fødepumpe monteret, så højtrykspumpen har det brændstof den skal have - den lille tilskudsarm/choker arm på pumpen er lavet manuel og ført ind i bilen med en god gammel choker knap, så jeg kan lege med den inde i bilen, dette har dog ingen effekt overhovedet, jeg er sku ved at være flad for ideer, mit næste træk går på pumpe/dysser, men ville lige høre folket herinde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gammeldags Diesel expert søges !
Kommentér på:
Gammeldags Diesel expert søges !

Annonce