{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Insignia km vs driftudgifter {{forumTopicSubject}}

Godaften,

Har kig på en Opel Insignia, som har en masse udstyr, har fået alle service og står uden rust de steder jeg har læst mig til de kan have problemer - med andre ord den står virkelig flot og den er kigget igennem på lift med en mekaniker. Jeg kender bare ikke så meget til deres holdbarhed og bilen har på 6 år kørt ca. 200.000 km. Det er primært "sunde" km den har kørt - men men er det på trods af god stand nu og her, et dumt køb i forhold til km? - altså skal jeg forvente en masse reparationer de næste år? Min far har haft flere e-klasser lige fra 124 til 211 og for sådan en bil var det absolut intet problem med lidt km På bagen - er det det samme her?

Det er en insignia stationcar 2.0 160 hk. cdti fra 2010 - med manuelt gear. Det er ikke en ecoflex. Den har vist næsten alt udstyr bortset fra aut. Gear og soltag.

I skal ikke forholde jer til en købspris - men udelukkende hvad jeg skal forvente af driftudgifter de næste år rent mekanisk.

Vil gerne udbede mig at du kun skriver hvis du har specifik kendskab til denne model.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Insignia km vs driftudgifter
  • #2   20. maj 2016 Hej Morten, mange tak for dit svar - så du ville ikke være så km forskrækket på sådan en bil? smiley Det du skriver lyder forholdsvist beskedent. Grunden til jeg overvejer lige netop den er, at det er en jeg kender som ville tage min i bytte for en ok pris - og så er den stor og har meget udstyr. Synes man får meget bil for små penge.

    Men kan godt se hvad du mener med motorkulturen smiley men når man kører syntes jeg egentlig den var ganske fin - men selvfølgelig langt fra en køremaskine som din ;). Den har afl+ tror jeg det hedder - har du erfaring med det?


  • #3   20. maj 2016 Maskinen er meget solid, og en rigtig lækker bil at køre i, min har også afl og har ingen problemer og lyset er fantastisk, og så en fantastisk undervogn

  • #5   20. maj 2016 Mange tak for tilbagemeldingerne Morten og Theis - Bortset fra aut. Gear og fælge er den vist magen til din Theis.

    Må vist have fruen med ud en tur også smiley

    God weekend


  • #6   21. maj 2016 Synes det passer perfekt med aut. Gearet til diesel modellen men det er jo en smags sag plus min aldrig kommer en dag over 12 på literen, men det har nok også noget at gøre med de 20 tommer, havde jeg en opc sku den være med manuel gear

Kommentér på:
Insignia km vs driftudgifter

Annonce