{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

Mitsubichi Spacestar 2002 1,6 starterproblemer. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg er kommet lidt af en blindgyde...

Hver gang jeg starter bilen så kommer den HVER gang....

Hende der har bilen, der vil den ikke starte, næsten hver anden gang.

Hvad jeg har lavet ind til nu...

Renset forbindelser, både + og stelforbindelser er tjekket og det er spændt efter.
Har skiftet bundstykke fra en anden bil, som den virker på, og den gør det samme så snart jeg har afleveret bilen.
Har derefter købt nyt bundstykke, og det er det samme..

Nu er der indkøbt ny starter, og det er det samme...

Jeg mener selv at ledningen oppe fra bundstykket har direkte forbindelse til starter relæet på starteren..

Kan ikke se nogen sikringer imellem, og det plejer der nu heller ikke at være på andre biler..

Jeg har ikke noget lednings diagram over det mitsu skrammel, men er der nogen der ved om der sider et yderligere relæ et sted der kan lave fejlen, det skal lige siges at starter hverken klikker eller noget.
Da jeg skiftede bundstykke, var det fordi da jeg havde renset alt, og tjekket at stikken sat ordentligt fast, kunne jeg slå let på kappen rundt om rattet, og starter sprang frem for fuld fart første gang.

Derfor prøvede jeg med bundstykke fra en anden, og da problemet kom igen bestilte jeg helt nyt samt starter..
Senest og fordi jeg bestilte en ny starter, der kunne jeg banke let på starteren, og så sprang den igang omgående.

Men problemet er der stadig..

Hvis jeg sætter stel til starterene, både den nye og den gamle, og sætter plus til relæet så kører begge startere rundt, svagt, men jeg giver dem ikke strøm på den kraftige pluspol, men de klikker og startermotor drejer svagt rundt....
Det gør andre startere ikke som jeg har liggende brugt, de klikker kun...
Så kan ikke lige gennemskue denne her, er der en af jeg der kan hjælpe....
Skal lige tilføjes at de gængse ting er tjekket og afprøvet, og jeg kan ikke finde fejlen, og her virker det 50 gange ud af 50 gange, men så snart jeg aflevere bilen, så vil den ikke næste morgen, og ja der er fuld skrald på batteriet, har tjekket...

Kom frisk med et kvalificeret bud...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mitsubichi Spacestar 2002 1,6 starterproblemer.

Annonce