{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.576 visninger | Oprettet:

Ingen tænding til radio (VW Lupo 3L - 2003) {{forumTopicSubject}}

Jeg har været uheldig med at jeg ikke længere har tænding til min radio mere. Efter en kortslutning på en anden radio (Løs forbindelse, kostet en sikring som ER skiftet, og alle andre sikringer er tjekket igennem.)

Jeg har fået konstateret at der er Jord (sort) og 12v+ på rød ledning, men tændingen til den gule ledning er helt væk.

Men jeg får strøm ud af ledningen fra min tændingslås når jeg drejer nøgle rundt, og forsvinder igen når jeg tager nøglen ud. Men der kommer ingen strøm til selve ledningen, den gule til radioen. (ISO stikket er tilkoblet ens fra de andre radioer som har været på før, og den tidligere radio jeg have på som fungeret før jeg skiftet til den anden som åbenbaret have en løs forbindelse i. Der fungeret den, men nu heller ingen strøm der, så der er slet ingen strøm til den gule ledning.)

Jeg overvejer at lave en ny ledning fra tændingen til radioen. Men jeg er usikker på om den ledning som skal give strømmen til radioen faktisk går til noget andet, som indeholder en sikring men bare et sted man ikke kan komme til. Men det skal siges, at jeg har tjekket alle sikringerne igennem og de er i orden. Dem som er under rettet på føre siden, og udskiftet dem som sprang før. Men jeg ved så ikke om et relæ er gået? Så hvis nogle Lupo eksperter her inde, som kunne give lidt viden til mig her med hvad jeg kan gøre, så vil det hjælpe mig en del.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Ingen tænding til radio (VW Lupo 3L - 2003)

Annonce