{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

VW Polo 1.9 TDi 2002, bipper 3 gange og viser håndbremse tegn kort {{forumTopicSubject}}

Hej BillGalleri,
Jeg har et problem med min VW Polo 1.9 TDi 2002. Randomly, er den begyndt at bippe 3 gange og vise håndbremse tegnet meget kort. Det undrer mig og nu sker det ofte flere gange pr. tur. På de sidste 50 km, den har kørt er det vel sket 5 gange.

Håndbremsen er nede, alle bremser, bremser bilen som den skal, men det der sker stadig. Bilen er hverken blevet tunet eller stylet eller kørt specielt vildt med. Har da trukket gearene ud - det maksimale har været at køre i 3 gear op til 90 også skifte til 5 - altså ikke særlig meget, for at kunne accelerere hurtigere.

Nogen der har en idé om, hvad der kan være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Polo 1.9 TDi 2002, bipper 3 gange og viser håndbremse tegn kort
  • #1   25. jul 2016 Tjek om bremsevæske standen er lav.

  • #2   25. jul 2016 #1 Den er ved, at være tæt på minimum - lige ved halv fuld, så ikke specielt langt fra minimum, men ingen lamper har lyst i bilen vedr. for lidt bremsevæske.

  • #4   25. jul 2016 #3 My bad, så kan det bare være det?
    Vil forsøge, at smide noget mere bremsevæske på imorgen og køre en tur.
    Nu vi alligevel er her.

    Jeg har overvejet hvordan og hvorledes med tuning af bilen?

    Lige p.t. har bilen 100 hk, men håber på, at kunne få nogen flere i den ved at chiptune den, men udover det. Hvad er så muligt at gøre, hvis jeg gerne vil have maksmulig acceleration og tophastighed.


  • Anne V
    Anne V Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 15 Følgere: 14 Svar: 1
    #6   22. aug 2018 Hej Jakob.

    Jeg står PT men en polo som gør præcis det samme. Jeg vil derfor lige høre dig ad, om påfyldning af bremsevæske stoppede det?

    Venlig hilsen Anne


Kommentér på:
VW Polo 1.9 TDi 2002, bipper 3 gange og viser håndbremse tegn kort

Annonce