{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

Ole B
Ole B
Tilmeldt:
19. maj 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 1.943

Cigaretpakket og affald, der flyver ud af vinduerne {{forumTopicSubject}}

Nu er der igen en der har fået suget en 7 - 8 tomme cigaretpakker ud af vinduet, da han kørte forbi. Det må da være irriterende for vedkommende at det sker - men lidt ærgerligt at han ikke gider standse op og samle dem op igen - men nu vil jeg gå en tur og samle dem op for ham - og så håbe at skatten på cigaretter snart sættes op, så der bliver flere penge til at rydde op langs vejene.
Jeg nåede lige at tage et billede af vedkommende


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cigaretpakket og affald, der flyver ud af vinduerne
  • #2   29. jul 2016 På nogle cigaretter kommer prisen faktisk ikke op. Rød skjold kort har kostet 36kr i et stykke tid nu. Nu med nyt design på pakken koster de 35kr smiley

  • #3   29. jul 2016 jeg så en video med en på motorcykel som kørte rundt i gaderne og når han så nogen smide noget ud af vinduet samlede han det op, kørte op til bilen og smed det ind af vinduet til dem igen.

    oplevede også at holde på en p plads hvor 2 Gutter sad og spiste McD og alt hvad der var tomt røg gradvist ud af vinduet.
    der var jeg ovre og mind dem om at de havde da vidst tabt noget.
    og de samlede også det hele op igen, og smed det i en skraldespand der stod 10 meter fra dem.


  • #4   29. jul 2016 her var den, det er enda en pige smiley

    https://youtu.be/Uo3cVuvVRUE


  • #10   30. jul 2016 Luk røven med at klage over sådan noget pis, der bliver hele tiden klaget over der ikke er arbejde nok, og dem der har arbejde køre så rundt og smider skrald så de arbejdsløse kan få noget arbejde, det er i virkeligheden en god ting at smide lort på gaden, eller sådan noget 8-)

  • #11   30. jul 2016 Rasmus C

    Det er sku omtrendt så ubrugelig logik som en slikkepind der smager af pik?


  • #14   30. jul 2016 Carsten

    Tak, ja det er sku mærkeligt de ikke sælger dem overalt, har hørt mange andre homo'er end dig sige at det ikke gav mening de ikke både var på tank stationer og i slik butikker smiley


  • #15   31. jul 2016 ja jeg kunne godt forestille mig at du bevæger dig en del i det miljø, så det tror jeg faktisk du ved en hel del om

  • #16   31. jul 2016 Carsten, det er helt rigtigt de handicappede homo'er jeg passer skal jo passes, og det skal du jo også så skru lige ned ellers kommet du i seng uden aftensmad.. smiley

  • #17   31. jul 2016 hold da op, du hader både homoer og nu også handicappede? du er da et småligt lille fjols.

    dine forældre må være stolte


  • #18   31. jul 2016 Elsker simpelthen BG smiley
    Ja det er sgu svineri at smide affald i naturen. Men hvad med forurening af luften når vi køre bil ? Hvad med regnskov og vand når vi skal producere ufattelige mængder kød til MCD generationen? Og hvad med det madspild vi i vesten er ansvarlig for, mens millioner af mennesker sidder uden mad og vand hver dag? hvad med alle de lovlige stoffer på markedet som danskere og alle andre mennesker æder lige så snart de har lidt hovedpine fx? Hvad med de fordummende tv programmer, vi som voksne tillader vores børn at se? hvad med de manglende værdier i samfundet, der kunne gøre folk mere åbne og tolerante? At du ikke synes at det er okay at smide affald i naturen kan jeg sagtens følge, men der er så mange andre ting som kræver en tanke og noget handling, end noget farvet pap smiley


  • #19   31. jul 2016 Carsten, ja jeg hader dem, hele vejen igennem, det der derfor jeg skrev at jeg passer dem, nu hvor man kan se hvor vild du er til at provokere, ville jeg da enligt bare nævne hvor vild jeg tror du er til alting efter du lige fik sat mig på plads, mange tak Carsten smiley

  • #20   31. jul 2016 Dennis

    Bare fordi der findes større problemer godtgør det jo stadig ikke de små ting.
    det er sq så nemt et problem at løse hvis folk bare besad en lille smule sund fornuft.


  • #21   31. jul 2016 Rasmus

    Selv tak, du siger bare til en anden gang


  • #22   31. jul 2016 Har du ret i Carsten, men hvis du skal flytte et ton sand tager du vel ikke et sandkorn af gangen ? Som skrevet er jeg helt enig i at det er svineri, men det må jo kunne koges ned til et opdragelses problem, så hvorfor ikke tage fat før der kommer et problem, i stedet for at vente til problemet står og smider affald på gaden ? smiley

  • #23   31. jul 2016 myre flytter da meget sand et korn af gangen smiley

    ja man skal bare have fat i de unge og lære dem at det ikke er fedt at smide sit lort alle steder

    Forældre der viser deres børn at man bare smider ting ud af vinduet i bilen, skulle sq have en flad


  • #24   31. jul 2016 Haha ja det gør de da, men det tager også noget tid smiley
    Kan kun give dig ret, tænker at de største problemer kunne undgåes ved at gove vores børn nogle gode værdier og en morale som ikke tillader forurening og undertrykkelse af noget individ på jorden. Egentlig en ganske enkel løsning på et meget stort problem, men det er som om folk ikke forstår at de faktisk har den "magt" at de kan ændre verden, ved at tage ansvar for hvilke slags mennesker de opdrager smiley


  • #25   31. jul 2016 Sjovt nok er ofte dem, der gerne vil have at det er rent og pænt i deres egen bil, der er de værste til at smide ting ud af vinduet, mens de kører - så det er jo egentlig ikke, fordi de ikke vil have det rent og pænt smiley
    Men der er jo så meget á et forstor?


Kommentér på:
Cigaretpakket og affald, der flyver ud af vinduerne

Annonce