{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.412 visninger | Oprettet:

kilerem hyler igen! HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

HEJ BG

min kilerem sprang i min suzuki swift 1.5, så skiftede jeg den selv, men den blev ved med at hyle hvergang jeg startede bilen,( hvilket den ikke gjorde inden den sprang ) så sprang den efter ca et halv år, så kom den til et autoiseret værksted, og de satte en ny kilerem på, og nu 4 dage efter er den begyndt at hyle igen,

hvad pokker kan det skyldes ???

På forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kilerem hyler igen! HJÆLP!!
  • #1   7. aug 2016 Et af de ting den trækker er defekt.
    Hvis f.eks generator har defekt leje, vil den gå trægt og få remmen til at hyle selvom den er spændt korrekt. Det er IKKE normalt det du har oplevet.
    Iøvrigt et dårligt værksted der ikke tjekker eller opdager denne simple fejl, når du har gjort opmærksom på remmen er sprunget mere end en gang.

    Vær også opmærksom på, at hvis den første sprang grundet den har kørt for længe, og du har spændt for meget med den du satte på, kan du få f.eks vandpumpe til at trække skæv, hvilket vil give samme problem da det så går trægt.


  • #2   7. aug 2016 Kan jo også være en så simpel ting som at den skal stramme lidt op...

  • #3   7. aug 2016 Du kan kigge om til os så kan jeg hjælpe dig med at se efter om det er generatoren den er gal med

  • #4   7. aug 2016 ellers kan det være dine remhjul er slidte

  • #5   8. aug 2016 Det kan også være at kileremmen er for stram. En kilerem skal kunne tvindes en halv omgang, hvis ikke den kan det er den for stram og vil hyle.

    Men jeg er enig i at det godt kan være du lige skal tjekke at alt som kileremmen kører på løber forholdsvist frit rundt..


Kommentér på:
kilerem hyler igen! HJÆLP!!

Annonce