{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Polo 6n bremser {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Har lige købt en VW polo 6n1 1,4 fra årgang 2000.

Hvis venstre side af bilen sættes ud i vejgrøften og der trædes på bremsen, så ryger pedalen lige i bund og bilen bliver ved med at holde trykket på bremserne indtil den når stilstand.

Ved brug af VCDS kan jeg se, at alle hjulfølerne/ ringene er iorden. Dette kan jeg se grundet at hjulene kører med samme hastighed.

Derudover har jeg forsøgt at udlufte bilen ved brug af VCDS hvilket heller ikke løste problemet.

Tidligere ejer monterede ny abs-blok grundet fejl og lysende lamper. (Om bilen gjorde dette inden er uvis)
Der lagres ingen fejl under ABS og kodningen ser ud til at være udført korrekt.
Jeg har også kørt en output test på hvert hjul ved brug af VCDS. Ved denne test laver bilen et tryk i abs-blokken på hvert hjul skfitevis. På alle hjulene pånær venstre forhjul holder den trykket når abs-blokken arbejder. Når prøven foretages på venstre forhjul, ryger pedalen i bund når trykket laves. Hvis i har prøvet at lave sådan en test før vil i kunne følge mig.

Mit spørgsmål er så, hvad forårsager at den holder trykket på bremserne endtil den når stilstand når venstre side af bilene har grus som underlag?
Kan det være andet end en ny ABS-blok trods at denne lige skulle være skiftet (Dog skiftet med en brugt fra hugget)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo 6n bremser
Kommentér på:
Polo 6n bremser

Annonce