{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Kasper H
Kasper H
Tilmeldt:
26. okt 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

skift starte på golf 3 1,6 {{forumTopicSubject}}

hej folkens jeg skal skifte starte på min golf 3 1,6 fra 86 jeg tænke om det er svært at gøre eller om det noget man skal har en fagmand til at gøre har selv lavet alt andet på den men kunne godt tænke mig noget gode råd inden jeg starter på noget jeg ikke har prøvet at skifte før selv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skift starte på golf 3 1,6
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 668
    #1   27. okt 2016 Nemt nok.
    Bare husk, at sætte et par bukke ind under den, og sikre at den står stabilt. Og så husk ikke at bytte rundt på ledningerne på den.


  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   27. okt 2016 kan man ikke sætte en donkraft ind under hvis man ikke har bukke

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 668
    #3   27. okt 2016 Hvis du vil risikere livet, så værsgo.
    Men husk, at hvis bilen skrider, kan du nemt bliver slået ihjel.


  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   27. okt 2016 okay har bare fodre at vide man kan skifte den oppe fra ligesom på en polo fra en ven men mere ved han ikke

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 668
    #5   27. okt 2016 Kan også være man kan.
    Kan ikke huske layoutet på sådan en golf, nogen år siden jeg har rodet med sådan en.


  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   27. okt 2016 jamen mange tak for dit svar jeg vil prøver også skrive jeg tilbage hvis det gå helt galt

  • #7   27. okt 2016 På 1.8 kan den skiftes oppe fra hvertfald. Ved ikke lige hvordan den sidder på en 1600.. Åben hjelmen så kan du jo se lige med det samme om det er til vh

  • #8   27. okt 2016 Harald skrald har billige bukke. At skifte en starter er ikke svært og slet ikke på en gammel golf.

  • #10   27. okt 2016 den skifter man oppe fra. men husk en donkraft under motoren da starterens bolte også går til det forreste motorophæng.

  • #11   27. okt 2016 en golf 3 fra 86 smiley men ja det er ret nemt.. det kan klares oppe fra.. husk at få renset alle lednings forbindelserne så kommer den ikke til at drille når det bliver mere vådt

Kommentér på:
skift starte på golf 3 1,6

Annonce