{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Underlig bippelyd {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude

Min 2008 Astra H er begyndt at lave en underlig bip-lyd ca. hver 10. sek når jeg kører langsomt (parkering, kører fra kryds etc.).
Jeg har ledt højt og lavt i både man manualen og online, men kan simpelhen ikke finde ud af hvad det skulle skyldes.
Der er umiddelbart ikke nogen fejlkoder på bilen, så det bliver - så vidt jeg kan finde - ikke udløst af at der skulle være en motorfejl eller andet i den stil.

Sidder der en derude der kan give et godt bud på hvad årsagen til denne bip-lyd er og hvordan jeg kan fjerne den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig bippelyd
  • #1   4. dec 2016 elektronisk pskive der mangler nt batteri

  • #2   4. dec 2016 Det var da fantastisk godt bud. Det tjekker jeg lige i morgen smiley

  • #3   4. dec 2016 har lige haft en kundebil,
    hvor der var en bip lyd, ca hver 30 sek.
    ret velastende og høre på, i sær når man ikke skulle skifte batteri,

    så bliver man irriatret på og høre den bip lyd,

    og havde en anden kunde, der havde en bip lyd, af og til,
    fandt ud af, der var radioen, når den var ved og miste radio signalet på den kanal man høre

    så bibbede den temlig højt


  • #4   4. dec 2016 Min bipper og ret højt og det er kun ved under ca. 10km/t. og ca. hver 10. sek. Har brugt timer på at finde ud af hvad fanden det er. Har slet ikke overvejet muligheden for at det kunne være parkeringskiven.
    Det genrer kun mig en smule, men er ved at drive min kone til vanvid smiley
    Har ikke været ude og køre her til aften, men prøver lige at hive batteriet ud i morgen og ser hvad der sker.


  • #5   5. dec 2016 Yes yes. Ganske rigtig. det var batteriet på den elektroniske p-skive. Har aldrig haft sådan en før, så det var røget lige hen over hovedet på mig smiley
    Nu føler jeg så ret dum over at have brugt så lang tid på noget så simpelt smiley

    Mange tak for hjælpen!


  • #6   5. dec 2016 det er altid noget
    det var så simpelt

    sådan en bip lyd, kan drive en til vanvid, hade flere nye biler,

    der bipper eller hyler, når nøglen sidder i tændingslåsen,
    Og man fejlesøge med døren åben

    og bilen så hyler


  • Hanne P
    Hanne P Tilmeldt:
    nov 2022

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   15. nov 2022 Min WwGolf 5 år gammel, ikke kørt særlig langt, er begyndt at lave en biblyd, når den holder stille, både når den er åben og lukket.
    Der er ingen fejlmeldinger.
    Det heller ikke p-skiven som mangler batteri. Den er pillet af nu for udskiftning, og den bibber stadig, ca hvert andet minut.
    Nogen der kan hjælpe.
    Hanne


Kommentér på:
Underlig bippelyd

Annonce