{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Gürhan K
Gürhan K
Tilmeldt:
11. okt 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

Tilbud på rustbehandling {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har fået købt en Ford S-max 2016 model. Forhandleren har tilbudt noget rustbehandling af undervogn og imprægnering af sæderne til 4000 kr sammenlagt.

Er det egentlig en fair pris? Eller kan det betale sig at finde noget andet? Ved ikke hvem de bruger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbud på rustbehandling
  • #1   10. jan 2017 Lyder meget fair. Undervognsbehandling kan os blive for billig smiley

  • #2   10. jan 2017 Jeg synes at det lyder som en god pris. Her i oktober 16 fik min fabia combi en dobbelt behandling til ca 4200 kr ved dinitrol i Kolding.

  • Gürhan K
    Gürhan K Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #3   10. jan 2017 Super, tak for svar.

  • #4   10. jan 2017 Kommer an på hvordan den bliver behandlet, har desværre oplevet at de behandlinger der tilkøbes ved forhandler er en noget tavlig omgang hvor hulrum ikke bliver behandlet, og inderskærme olign ikke bliver pillet af, skader i hvert fald ikke at spørger ind til hvordan og hvem der udføre arbejdet og stille krav til kvaliteten.

  • #5   11. jan 2017 det kommer jo an på hvor god en behandling den får smiley
    hvis det bare er en tarvelig 1-lags behandling, så er det dyrt, men hvis det en en 2 eller 3-lags med komplet hulrum så er det ikke dyrt. (jeg gav selv knap 4400kr for en 3-lags behandling ved TekTrol på min Polo, men så er der også 30 års garanti og kun genbehandling hver 4'er år)


Kommentér på:
Tilbud på rustbehandling

Annonce