{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Merete S
Merete S
Tilmeldt:
24. feb 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Teknisk spørgsmål til Polo 1,4 tdi årgang 2004 {{forumTopicSubject}}

Hej alle ??

Har en vw polo fra 2004 1,4 tdi. Har for 2 uger siden fået skiftet generator og nyt batteri, da det var blevet ødelagt af den gamle generator.

Efter skift af generator lyser advarslens lampe igen så jeg kan være opmærksom på bilen(den orange lampe der viser en trekant) ringer til stedet hvor genrator blev skiftet og han mener så at det er en diode i instrument brættet, men der var jeg igår og han meldte ingen fejl på den. Når jeg starter bilen skal jeg køre den op på 3000 omdrejninger, så lader den og der kommer ikke fejl trekant frem, nogen der ved hvad der kan være galt??? Håber virkelig på hjælp. Venlig hilsen Merete:-)


Kommentarer på:  Teknisk spørgsmål til Polo 1,4 tdi årgang 2004
  • #1   24. feb 2017 vil nu sige du skal køre tilbage til det værksted der har sat den på de skal tjekke ledninger til generatoren for dårlig forbindelse vis ikke det er det er det helt sikkert diodebroen/laderelæet i generatoren der ikke er i orden så må de skiftet den eller få byttet generatoren igen til en ny igen

  • Merete S
    Merete S Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   24. feb 2017 Tak for svaret??:)

  • Merete S
    Merete S Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   25. feb 2017 Det får jeg tjekket op på også, måske bare en bagatel men fejlen skal findes, tusind tak for rådet:)

Kommentér på:
Teknisk spørgsmål til Polo 1,4 tdi årgang 2004

Annonce