{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.013 visninger | Oprettet:

Golf 4 - slidindikator bremsebelægning {{forumTopicSubject}}

Hejså
Jeg har et problem med en golf 4 1,8 t 1999
Den lyser i bremseindikator lampen ..? Men der er ikke nogen slidindikator kabel ned til bremseklodserne .. ?

Og der er heller ikke klodser på som er lavet med tråd i... så min plan var bare sluse ledninger sammen, men det kan jeg jo som sagt ikke når jeg ikke kan finde ledninger !:)

Skal siges det har lyst siden jeg købte bil for en måneds tiden siden!;)

Har i et forslag til hvad der kan være galt..?

Og kan det passe at min Delphi tester ikke kan se den fejl..?:)

Billede opmærksomhed


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 - slidindikator bremsebelægning
  • #3   1. mar 2017 Hejså begge to.
    Reservedellpusheren.. tak for svar.. ved godt der er bremse klodser med og uden tråd .. har skiftet en del både med og uden..??

    Rasmus . Ja de plejer nemlig at sidde venstre fordæk eller højre bagdæk.. men synes der plejer at være to ledninger - både en ABS ledning og en sildindaktor ledning.. men kan kun se ABS ledningen...? Kører de samme ledning..?


    Og ja synes også min Delphi burde kunne... men når jeg sætter den til at læse alle fejlkoder så kan den slet ikke finde den.?.:)


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #4   1. mar 2017 og du er sikker på at der er nok bremsevæske på...

  • #5   1. mar 2017 få en med en vag com (vdrs) til at kode den fra det gjorde jeg ved min passat da der gik overgang i min bremsebelægning lampe selv om skiver kloder plus ledningen til det var i orden det tog 5 minutter og så var den væk for evig den lampe

Kommentér på:
Golf 4 - slidindikator bremsebelægning

Annonce