{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Sharan 1,9 TDI... Mine forlygter "blinker/ryster" {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en sharan 19 tdi fra 2004 som kører rigti fint.. Men.. Da jeg kørte på motorvejen på vej hjem nu "blinkede" mine forlygter.. Eller det virkede mest som om det var konstant fald/stignin i strøm spænding... Men kan det være rigtigt og hvorfor gør den det, og hvad kan jeg gøre? Batteri/generator?... Den virker ikke til at mangle strøm og det instrument der viser ladning ( kan ikke huske navnet)liggger også fint i midten.. Det virker til at være begge forlygter

john


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sharan 1,9 TDI... Mine forlygter "blinker/ryster"
  • #3   25. mar 2017 OK det må jeg så undersøge.. Men hvordan kan det så være at det instrument der vise ladning står fint? ( det i nederstå højre hjørne på billedet)står fint i midten, men ved jo ikke om det skal stå længere oppe..

    Og så syntes vi generelt "kun" det var ved høje hastigheder, omkring 130-135, det var. Ved bykørsel var der intet faktisk


    profilbillede
  • #5   25. mar 2017 Ok. Det skal siges at bilen har stået 4 måneder ved en forhandler ... Men starter fint mm.. Men kan det måske også være at batteriet simpelthen ikke er fuldt opladet? Har godt nok kørt ca 120 km i den hjem


  • #8   25. mar 2017 # 6
    hvis lade spændingen kommer op på 17 Volt kan du være helt sikker på at lade lampen lyser
    polobjørn


  • #10   26. mar 2017 Nu har han jo netop voltmeter i instrumentet, som han fortæller ligger lige i midten, hvor der står 14 volt, hvilket jo lyder helt fint..
    Jeg vil også nærmere gætte på løse lygter/paraboler/pære eller måske løs forbindelse i stik.
    Er det forresten xenon eller alm halogen lys der er på den?


  • #12   26. mar 2017 Det er ganske "Almindelige" forlygter.. Har fri imorgen så får det lige tjekket med løse paraboler mm


Kommentér på:
Sharan 1,9 TDI... Mine forlygter "blinker/ryster"

Annonce