{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er de her til? Mercedes w204
  • #1   20. apr 2017 den ene er til "turboolie (den til venstre) og den anden til "blinklysvæske" (gul)
    polobjørn


  • #2   21. apr 2017 Hvis du ikke ved det med sikkerhed, vil jeg på det kraftigste anbefale, at du læser instruktionsbogen.
    Nummer et befinder sig over ventilerne så vidt jeg kan se, ergo er det nok oliepåfyldningen til motoren. Men lad nu vær' med at fylde på må og få: Med varm motor tjekkes pejlepinden, der aftørres og skubbes på plads. Tæl langsomt til fem, træk den op og aflæs. Olien bør ALTID befinde sig et sted mellem minimum og maximum. Hverken mere eller mindre.

    Nummer to kunne være reservoir for servoolie? Men tjek med instruktionsbogen, og frem for alt: Fyld ikke hverken motorolie eller madolie i.
    Der står garanteret specificeret hvilke olier MB anbefaler og til hvad i føromtalte instruktionsbog.


  • #3   21. apr 2017 1 krumtap udluftning, der skal ikke opfyldes eller pilles ved.
    2.olie beholder servostyring, tjek at væske stand er mellem min og Max


  • #4   21. apr 2017 lige som #3 skriver det udluftning til motoren hvor den sender overskydende tryk fra motore over i indsugningen og den anden er beholderen til servovæske hvor du fylder på

  • #5   21. apr 2017 Mange tak for nogle gode svar til jer 2 gutter smiley

    God weekend


Kommentér på:
Hvad er de her til? Mercedes w204

Annonce