{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

Passat 3bg udskift af svinghjul/kobling vejledning i afmontering af gearkasse {{forumTopicSubject}}

Eftersom mit svinghjul på min 130 hk tdi er kaput,vil jeg meget gerne have lidt inputs fra andre som evt har lavet denne operation.
Hvor meget skal afmonteres for at få adgang til at få kassen af.
Jeg har lift.
Jeg hører gerne om fremgangsmåden så jeg ikke får lavet noget jeg ikke behøver at gøre
Skal udstødning afmonteres evt
Hvordan får jeg skifte arme af kassen osv


Mvh Alex


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 3bg udskift af svinghjul/kobling vejledning i afmontering af gearkasse
  • #1   26. apr 2017 Hej
    Alt hvad der sidder i vejen for udtagning/montage.
    MVH KP


  • #2   27. apr 2017 du skal tage trækaksler af den der efter løsne ophæng til gearkassen og til gearskiftet så når alt det er gjort så skal du skrue koblingcylender af gearkassen og så alle de skruer rundt om gearkassen til motoren plus selvstarten og når du har alle dem ude du kan komme til så mangler du de nederst skruer dem kan du ikke komme til før du løsner motorophængen i begge sider nede fra og der efter plejer jeg at løfte motoren lidt med en gearkasse løfter så kan man skrue de sidste skruer ud og tage gearkassen af husk at koble batteriet fra inden du går igang og du skal ikke tage udstødningen af det har jeg aldrig gjort

  • #3   27. apr 2017 Lige den info jeg skulle bruge
    1000 tak


  • #4   27. apr 2017 det var så lidt plejer også at skrue det skjold af der er over Højer trækaksler der sider med 3 skruer på gearkassen det giver mere plads når gearkassen skal ned men ellers er det ikke en slem opgave så lang tid man ved hvad der skal af

Kommentér på:
Passat 3bg udskift af svinghjul/kobling vejledning i afmontering af gearkasse

Annonce