{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.025 visninger | Oprettet:

Maling skaller af {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har en Peugeot 308 som er blevet malet igennem forsikringen som forsikringsskade, malingen skaller af under forskærme og jeg har nu været hos dem et par gange angående reklamation som han så ha lavet hvor den er blevet malet om de steder den sku, nu er den så skallet meget af ved forskærmen og den vil han ikke male men hellere vandslibe og polere af må han gerne det?

Så kan man jo se indtil den gamle farve selvom det nu er den samme farve, er ret vred over den behandling, har fået taget et Fdm kvalitets kontrol men skal jeg ha taget et efterkontrol? Eller skal han male der hvor den skaller af? Værkføreren tog en skruetrækker og ræv et stykke af malingen og og vil nu polerer det område af? Hvad tænker i?

Det irritere mig at arbejde ikke er udført efter flere gange? Men det så ikke samme sted som de andre gange hvad tænker i?

/Abiran


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling skaller af
  • #1   3. jun 2017 hvor lang tid siden er det du har fået lavet den skade? der vis det længere tid siden kan det jo være sten slag der er skyld i lakken går løs på bund og kanter og det jo normal slid

  • #2   3. jun 2017 Da min 407 Peugeot blev lakeret igennem GF Forsikring hos Peugeot Risskov
    Blev den fuldstændig som ny.


  • #3   3. jun 2017 Hvor længe siden er det at bilen blev malet? hvis det er under 2 år siden er der garanti på det.

  • #4   3. jun 2017 Har lige fået ny forkofanger og den malede Peugeot rigtig fint, man kan overhovedet ikke se forskel
    De har også fikset både bagklap (2 gange) og bagkofangeren en gang og det kan hverken ses eller det begynder at skalle

    Dog der hvor inderskærmen sidder på bagkofangeren skraber/skalder lakken af, men det er jo fordi de gnider mod hinanden og betyder intet da det er plastik mod plastik og det kun kan ses når man trykker inderskærmen tilbage smiley


  • #5   4. jun 2017 Hvis det er fordi at det er en bil af ældre dato og den den ruster sys jeg da det er fair nok. Du ska jo ikk ha en ny bil tilbage bare fordi du laver en bule i den..

  • #6   4. jun 2017 Tak for svarene bilen er fra 2015 og er blevet malet i feb 2017, synes bare det er ærgeligt at de ikke vil male den men hellere polerer det op, tænker det er pga de omkostninger der er for at male igen og igen?

Kommentér på:
Maling skaller af

Annonce