{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Toppakning eller??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle i gæve gutter og gutinder
Jeg står med min bmw E36 323i fra 96 der ikke kan holde tryk i køle systemet har skiftet vandpumpe og termostat og udluftet som en sindsyg men den smider bare vandet op af ekspontions beholderen og da jeg fik en til og starte bilen mens jeg kiggede ned i ekspontions beholderen bobler det lige når motoren starter og jeg aner ikke hvordan man skifter top pakning eller planer top stykke så er der måske en der vil være behjælpelig med at gøre det eller skal der bare smides ny motor i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toppakning eller???
  • #1   1. jul 2017 top.pak og sikkert flækket top

  • #2   1. jul 2017 Tak

  • #3   1. jul 2017 Topstykket skal tages af og trykprøves før man gør andet. Det lader man et værksted med speciale i om. De plansliber også, hvis det intet fejler. Så skal du nok have skiftet udstødningsventiler, nye styr, slebet indsugningsventiler(de plejer ikke at blive slidt som udstødningsventilerne mv.) Det løber stærkt, men så spiller det også igen. Snak med dem fra de værksteder der trykprøver. De kan sikkert give en pris på topstykket spiller max igen

    Du har lavet et andet indlæg med skift af motor - Hvis du selv kan skifte den og får alt med så det er plug and play, så er det måske billigst og flere hk. Du ved bare ikke hvordan den motor har det.


  • #4   1. jul 2017 Okay så siger jeg mange tak for info pisse lækkert ??

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   1. jul 2017 Kan se at du er fra vestsjælland, så der vil jeg anbefale Næstved cylinder service, hvis du vælger at skulle få det undersøgt.
    De er billige, og de har styr på hvad de laver.
    De har også værksted tilknyttet, som kan skille osv hvis det skulle være, kender desværre ikke deres timepris, men er vidst au2part der har det, så tvivler på en vild timepris. Men det løber jo stadig hurtigt op


Kommentér på:
Toppakning eller???

Annonce