{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.961 visninger | Oprettet:

Rasmus V
Rasmus V
Tilmeldt:
6. jun 2016
Emner: 4 Svar: 5

Dør kan ikke låse op {{forumTopicSubject}}

Lige nu står jeg og skal ud og køre, men kan ikke låse min bil op med den elektroniske nøgle. Prøver jeg at gøre det i central låsen, så går alarmen i gang når jeg åbner døren = tændingen virker ikke. Jeg har en Kia Picanto Ex 1.1 fra 2006.

Nogle idér til hvad jeg kan gøre, for at få den låst op? Der kommer lys i nøglen når jeg trykker på knappen, så der mangler ikke batteri i nøglen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dør kan ikke låse op
  • #1   20. jul 2017 Der er vel gået end sender/modtager?
    og at nøglen lyser er ingen garanti for at den virker, har du prøvet med en anden nøgle?


  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    jun 2016

    Emner: 4 Svar: 5
    #2   20. jul 2017 Har prøvet med anden nøgle, det samme resultat. Den har gjort det længe, hvor det har været lidt on/off. men lige i dag har den ikke ville låse op. Er der en måde man kan snyde bilen til at låse op?

  • #3   20. jul 2017 Hmm, om der er en anden måde skal jeg ikke gøre mig klog på, men tror det ikke, den skal vist bare laves. Måske en autoelektromand ved en snyde måde smiley

  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    jun 2016

    Emner: 4 Svar: 5
    #8   20. jul 2017 Jeg må prøve, kan man få de små runde 3v batterier på tanken?

  • #10   20. jul 2017 mener at de hyler lidt tid, hvor efter de slukker med at larme, så mener jeg at den kan starte bagefter hvis den ikke har smidt startspærren. har du prøvet at sætte tænding på et par gange efter hinanden når du har låst bilen op, kan ikke huske om de var de biler eller om det var min gamle toyota set virkede på

  • #11   21. jul 2017 Har du prøvet at sætte nøglen i døren og låse op manuelt?
    På vores neutraliserer det alarmen og bilen kan startes uden videre.


Kommentér på:
Dør kan ikke låse op

Annonce