{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Valdemar  B
Valdemar B
Tilmeldt:
21. jul 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Audi 80 vil nogle gange ikke tage gas {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fornylig anskaffet mig en gammel Audi 80 fra 1994, men må nu konstatere at den har nogle problemer.

Nogle gange når den kører, vil den ikke tage gas. Ingen problemer med at starte, men for eksempel på lige landevej i 4 gear med 80 km/h - vil den pludselig ikke tage gas - der sker intet.. Gearer ned til 3 - giver gas sker intet. Nogle gange kan jeg godt være heldig med at trykke pedalen i bund i 2 og så giver den et lille hop og så kommer den.

Slukker man bilen forsvinder problemet, men kommer igen. Ingen lamper lyser når problemet er der.

Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi 80 vil nogle gange ikke tage gas
  • #1   21. jul 2017 Hvis det er 80 s med monosprøjt, er det ofte gummiflange mellem kabu og manifold der driller. Ny koster 150,- ved Thansen.
    Ellers kan mistanke rettes mod benzinpumpe/filter osv.
    Mvh. Gert


  • Valdemar  B
    Valdemar B Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #3   21. jul 2017 Mange tak for svar
    Har fornylig udskiftet benzinfilteret, dog uden virkning. Vil naturligvis hurtigst muligt få udskiftet den gummiflange. Men kan det ellers være andet, når i nu skriver at denne fejl er så klassisk?? smiley


  • Valdemar  B
    Valdemar B Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #5   21. jul 2017 Det prøver jeg så, ellers vender jeg tilbage smiley Mange tak smiley


  • Valdemar  B
    Valdemar B Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   12. aug 2017 Hej Igen. Jeg må nu desværre konstatere at min Audi 80 ikke var en 80 s, som jeg hidtil har troet, men snarre en AUDI 80 2,0 E. Benzinfilteret er skiftet, hvilket ikke hjalp... Er der så kun pumpen tilbage at skifte? Eller kan det være andet?

    Håber i stadig vil hjælpe smiley


  • #7   12. aug 2017 på lige landevej i 4 gear med 80 km/h - vil den pludselig ikke tage gas

    Kan du ikke accelerere eller dør den helt.
    Jeg kan ikke sige om det er en elektrisk fejl, men det er ofte benzinpumpen der er blevet træt.
    Mvh. Gert


  • Valdemar  B
    Valdemar B Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   13. aug 2017 Hej Gert

    Den dør ikke, men vil bare ikke tage gas. Kan slukke bilen og så forsvinder problemet måske, men opstår senere igen smiley


  • #9   13. aug 2017 Mit bedste bud er benzinpumpe, men da jeg ikke er et orakel, kan der være lidt usikkerhed. smiley

  • Valdemar  B
    Valdemar B Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #10   14. aug 2017 smiley Det er bare i orden. Tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Audi 80 vil nogle gange ikke tage gas

Annonce