{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Vurdering af Volvo V40 bremseskiver ved forhandler.
  • #1   22. jul 2017 Ikke rigtig, der er både godt og mindre godt, jeg ville vælge et mærke man kender, Bosch, Brembo, Ate eller Febi. Det der næsten er vigtigere er dine bremseklodser, da det er dem der danner friktionen, er de bløde bremser de godt men holder i kortere tid og sviner mere, og er de hårde bremser de mindre godt men holder længere og sviner mindre, så der ville jeg ikke spare på pengene og købe nogle gode nogle, under alle omstændigheder ville jeg holde mig til OE varer.

  • #2   22. jul 2017 https://www.ebay.de/p/1721043475?iid=390939561589&trdt=0&rdtsrc=vi

    Har kørt på deres bremser I 2år og 75.000km uden problemer godt nok til en 406 men det sku fint hvis man ikke køre bukket


  • #4   30. jul 2017 Beklager den sene tilbagemelding ..

    Jeg har faldt over et sæt nye skiver og klodser fra NK på G&G til en fin pris smiley
    Men hvordan er det nu når skiverne er coated, så skal de vel ikke afrenses, men skal de let slibes, eller hvordan ?
    Vh.Per


  • #5   30. jul 2017 De skal hverken renses eller slibes, de skal bare samles og så ud at køre,


Kommentér på:
Vurdering af Volvo V40 bremseskiver ved forhandler.

Annonce