{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Mathias L
Mathias L
Tilmeldt:
10. maj 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Golf 4 vr5 vil ikke starte. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en golf 4 vr5 som ikke vil igang, starteren tørner fint, og hverken for hurtigt eller langsomt (kunne tyde på noget brændstofpumpe?)
Dog ved jeg at batteriet er faldet sammen, så kan også være det ikke levere nok Ampera ?
Der er strøm nok på til at køre starteren rundt og til at alt lys virker.
Jeg ved at den har meldt noget fejl på gasspjæld, men det skulle vel ikke have nogen betydning ?
Alt hjælp bliver modtaget med et kæmpe smil??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 vr5 vil ikke starte.
  • #1   5. okt 2017 Hvad gør den når du tørner? Hoster den, eller er der SLET intet?
    Tjek følgende i samme rækkefølge:
    1. Gnist
    2. Benzin tilførsel
    3. Kompression
    4. Timing


  • Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #2   5. okt 2017 den kører bare rundt.
    det kan jo i princippet være der ikke er nok ampera til at starte bilen, men det er bare en sjælendhed:/
    den har lige fået nye tændrør, og hætterne ser ok ud + alle tændrør ville jo ikke gå på samme tid :å også ville den vel hoste ?
    jeg tænker at Benzin tilførsel er problemet: evt bare pumpe relæ ? smiley (hvis jeg er heldig)
    jeg har en video hvor tidligere ejer prøver at starte bilen, og jeg synes starteren kører meget normalt. (for hurtigt hvis det skal være enten for hurtigt eller langsomt) smiley Mvh


  • #3   5. okt 2017 Prøv med noget startgas vis det virker så skal du finde ud af om det er pumpen eller dit reglæg

  • #4   5. okt 2017 Du kan starte med og lytte efter om pumpen køre i et par sekunder når du drejer nøglen til tænding.. gør den ikke det er det enten dit relæ eller pumpe der er gået til..

  • Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #5   5. okt 2017 Har prøvet med motor starter nu, det virkede ikke. Pumpen kører fint og den får benzin.
    Kæden er eventuelt hoppet...:/


  • #6   5. okt 2017 Er der gnist på?

  • #7   5. okt 2017 ja som der bliver skrevet har den gnist ? men vis du siger den har fejl på gasspjældet så kan det godt være der for den ikke vil starte . har prøvet det to gang. godt nok på en 1.8 turbo den ene var en passat og så en golf 4. hvor de var løben tør for strøm . så kunne de ikke starte bagefter, så grundjusteret jeg gasspjældet . og så startet de perfekt

  • Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #8   6. okt 2017 Ah ja okay! Det vil jeg så prøve!
    Der er ikke en der mangler en vr5 ???
    Tak for svar!


  • Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #9   6. okt 2017 Der er gnist og bilen får benzin:/ mangler nok kompression smiley

  • #10   6. okt 2017 har du funden fejle?

Kommentér på:
Golf 4 vr5 vil ikke starte.

Annonce